In MIDDELBURG.
In het mooie Middelburg, tevens ook mijn woonplaats.
Dankjewel. Het is jammer dat ik mn dagen veelal binnen slijt. Bij het gloren van de zon komt de pracht van het .925 pas echt naar boven.
Dat grijs/taupe in combinatie met de warmere kleur van het zilver is echt prachtig! Geniet ervan
Mooi man, ik ga over twee weken eens bij Wempe in Wenen gluren wat ze allemaal hebben.
Mooi dat facet geslepen glas.
Zeker, wel flink beschadigd helaas
Zal ongetwijfeld, ik zie gewoon een mooie GS met een prachtige wijzerplaat
Mooie Speedmaster gebruik je de info op de plaat ook wel eens of is het echt voor de looks?
Mooie foto’s van je Orient, vooral die met het gebolde glas
Gefeliciteerd met je verjaardag Bij ons op de hoek op nummer 50 is het volgend jaar in de aanbieding
Je bedoelt het topic “wat dragen de oude knarren vandaag”, o wacht die is er nog niet
Thijs gefeliciteerd met je Squale, wens je veel draagplezier
Wordt er niet meer gekeken op het topic “themaweken horloges” thema deze week “je horloge in de natuur” nu dan, daar past je Junghans tussen het groen prima tussen
Ja joh, vakantie vliegt voorbij en zeker met een lekker zonnetje. Maar zal al vast aan het zonnetouwtje trekken, zodra je terug bent schijnt hier volop de zon. Want ja, je Timex is nu gewend aan de warmte
Gefeliciteerd met je M.L star_struck, wens je veel draag/wissel plezier
.
En zo heurt het, zeker met zo’n mooie Maurice Lacroix
Je hebt groot gelijk “je werkt om te leven en niet andersom” en met een vette daytona om de pols zal dat best lukken.
Dank je Chris, nu zit ik ook met een oorwurm in mijn kop , maar wel een goed nummer.
En is de weledelgestrenge heer @Fate_Amenable_To_Change nu tevreden. Bijna alle citaten in 1 post