Wat dragen wij vandaag CI

Cool :sunglasses: Wederom een mooie Timex Dave.
Ik vind de wijzerplaat erg gaaf. Hoe bevalt de band?

2 likes

Danku danku…ik weet niet of ik hem veel ga dragen. Foto’s maken, topic schrijven en weer door denk ik. De tijd zal het leren :sunglasses:

1 like

Nieuw dus, gefeliciteerd met je Timex en wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

Bij Bol nú goedkoper :smile:

4 likes

Arghhh :joy: Ik zeg…Go! :muscle: @Meistersinger

3 likes

hahahaha, volgens mij beschik jij over betrouwbare inside informatie :sunglasses:

1 like

Is toch kicken en dan met een daf rijden, armpje uit het raam natuurlijk, iedereen moet het kunnen lezen :wink:

1 like

Thx kerel! De band valt mij alles mee. Zit fijn om de pols. Ja het is een ratelig ding…een baby zou er zeer blij van worden. :joy: En heeft geen fijnafstelling en ook geen half links. Dus beperkt passend maken. Maar ik ga 'm denkelijk toch op m’n zwarte rubber van Monstraps slingeren.

Dankjewel Ferry! :+1:

2 likes

Op jouw foto lijkt de plaat veel witter. Maar dit is dus die je op je mooie bank liet zien?

Volgens mij is Bol nog goedkoper

Working on it😀

2 likes

Zou hem voor de zekerheid wel verzekeren, je weet maar nooit :wink:

Arjen is snel hoor😀

3 likes

Absoluut…the same. Mooie kleur zilver is de plaat…erg mooi icm de tricolore subdials…

:smile::+1:

2 likes

Vandaag in ontvangst genomen. Wat een beauty.!

1 like

Hoort eigenlijk wel he :wink:

Eindelijk (even) zomer!!

17 likes

Pink Snowflake

26 likes

Hey jij ook? Top! :+1::+1:

19 likes

Bedoelde eigenlijk deze. Ben nog het forum aan het uitvogelen. :crazy_face::joy:

2 likes

Oh haha. Nou dat is ook met recht een beauty! (ik heb 'm toevallig ook gehad :wink:)

2 likes