Wat dragen wij vandaag CI

Natuurlijk de NA om de pols :grin:

24 likes

Mooi man ,hoop dat het goed wandel weer wordt ,niet te warm ,te koud en droog :ok_hand: :+1:

1 like

Prachtige Herbelin zeg :ok_hand: proficiat :smiley:

2 likes

Dat begrijp ik, ik vind mechanische ook cool, hoor. Maar eerlijk is eerlijk, één of andere niet gedecoreerde of grof machinaal gedecoreerde shitter van de ETA, Kenissi, Sellita of andere gemechaniseerde productielijn blijft net zo’n grote shitter als een onbewerkt standaard-quartzje. Ook als ze 'm COSC certificeren.

Mechanische uurwerken zijn in mijn hoofd pas een soort van “beter” dan de A660 en A060 quartz van Citizen zodra er iemand met diamantpasta en een stuk hout handmatig met ziel en zaligheid op bevels heeft zitten polijsten, schroefjes heeft zitten blauwen, of bruggen heeft zitten frosten.

Kijk dan, dit zijn toch mooie ferme bruggen:

Het is weliswaar simpele striping, maar ik kijk hier liever tegenaan dan tegen een onbewerkte Sellita, SII of Miyota.

8 likes

Maanfase :laughing:

1 like

Heel veel succes alvast!

1 like

Inge weer gerepareerd en om, foto van eerder vanmiddag… :+1:
Fijne dag iedereen…

En recente foto weer grote blij… :partying_face:

19 likes

Valt wel mee bij een élaboré.

Maar het is vooral de mechanische complexiteit die mooi is.

image

19 likes

Fijne dag verder!!:watch:

27 likes

Een charmante Alpina vandaag:

:blush:

25 likes

T-touch in de Highlands

16 likes

Haha! https://connsortia.com/home/the-many-faces-of-lady-m/

En inmiddels gewisseld

32 likes

Drie dagen de G-shock om de pols gehad, vandaag was het weer tijd voor een Seiko.

13 likes

Weer tijd voor een Seiko…

21 likes

28 likes

Blijft een indrukwekkend landschap en in een lekkere whisky vind je de zon terug :ok_hand: mooie reis verder ! :ok_hand:

1 like

Is toch helemaal niet lekker zo Spaans San Miguel biertje. :clinking_glasses:

1 like

Niet eens. Belg, dus kenner hier :slight_smile:
San Miguel vind ik een top biertje :beer:

1 like

17 likes

Even the G-Shock aan de kant tijdens de verbouwingen om de NA wat te bewonderen.

17 likes