Voor de geïnteresseerden, straks een item met horlogemaker Kalle Slaap bij RTL Nieuws.
Zo dat is een prachtige wijzerplaat
Avondwissel. Vrouwlief wilde nog even romantisch samen uit dus ik slinger een dresswatch om…
We zijn nu in de supermarkt en gaan zo waarschijnlijk naar de Mac
Kan je Squale heel goed hebben, denk dat je alleen met je arm in de zee bent gegaan. Veel te koud man om een echte duik te nemen, nou ja vind ik dan als mietje
Paul gefeliciteerd met je Smiths, mooi horloge. Natuurlijk wens ik je veel draagplezier
. Zou hem wel eens op een leer bandje willen zien, gelijk weer een andere look
Helemaal waar, mooie GMT II. Maar om dan te bezuinigen op je koffie met een Haags bakkie
Leuke Timex David, maar ik heb dan ook een voorkeur voor blauw. Leuk dat er ook Pan am op staat. En natuurlijk feliciteer ik je met deze Timex en wens je veel draagplezier
. Enne leuke/mooie horloges hoeven echt niet allemaal tig k te kosten dat blijkt maar weer. O ja, Timex waterbury met die 3 kleurtjes heb ik nu ook. Moet nog een NA van maken, maar Assie had ff geen zin om foto’s te maken
Veel dragen, wordt het bandje vanzelf soepel.
Het gevaar van teveel horloges hebben, maar wel een mooie Tissot met een mooi bandje
Gecondoleerd Arjen.
Ook een mooie Deep Blue Johan en mooi rood is niet lelijk
Snap ik, zwembaden schoonmaken lijkt makkelijk. Gelukkig heb je wel de juiste Tudor om de pols
Gaaf hoor!!
Op de shortlist.
Tja plakmerk he (geintje). Niks saai, gewoon mooie Tudor
Dank je Ferry! Leuk dat jij nu ook de tricolore hebt. Veel plezier met die frisse aanwinst.
Dank u…