Thanks amico
Goedemiddag HF vrienden,
Speciaal voor @HorlogeHalle een middag wissel, naar deze heerlijke Citzen, hij weegt zo weinig dat je hem niet eens voelt om de pols. En zie die wijzerplaat hoe mooi die is😁.
Fijn weekend iedereen, morgen ga ik weer op pad voor iets moois
Mooie Maurice Lacroix Reinier , zelf ben ik niet zo van natobanden, dus ik zou er een leren bandje om doen, is natuurlijk een persoonlijke smaak
Als je dochter (4 jaar) bij je komt en vraagt; Papa, waarom heb jij je speelgoed horloge niet om? Dan loop je gewoon mee, vraag je welke ze bedoelt en maak je voor haar speciaal gewoon die wissel.
En je weet, na regen komt zonneschijn
Zeker Ferry ondertussen schijnt hier in de Achterhoek volop de zon
Haha Ferry, je hebt de ultra sub zero Citizen weer om de pols.
Als je hem af zou doen en omdraaien zou, dan zie je mijn naam written all over the back. Inclusief adres. Dáááár moet ie heen als je hem ever ooit weg zou doen dus. Waarvan ik inmiddels weet dat je dát niet doet
Edit: is die secondenwijzer nu zo kort of lijkt dat maar zo?
Gefeliciteerd Ton, 65 is toch nog steeds een mijlpaal .
Maar je kunt ook eerder met pensioen, dus je MAG eerder stoppen . He maak er een gezellige dag van en geniet
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Mooi die wijzerplaat Robert
Ben ik je gisteren zomaar vergeten, mijn excuses. Maar gefeliciteerd met je Yema, wens je natuurlijk veel draagplezier zoals vandaag
Ben ik wel met je eens Wil, iedereen weet toch wel dat het vandaag 24 juli is (geintje), probeer een de Tudor BB58 echt een plaatje
Hij is mooi Frans , maak eens een foto met de zon vol op de wijzerplaat, zou ik wel eens willen zien
Vanaf morgen zijn we ook familie van elkaar, hoe of wat zeg ik lekker nog niet