Wat dragen wij vandaag CII

25 likes

2 weekjes Tsjechië … dus de oris … rubberen band … ceramische bezel … 30B waterdichtheid … wie doet je wat! :beer::sun_with_face::sunglasses:

16 likes

Goed weekend.

34 likes

Ach Ferry, het is je vergeven. We worden allemaal een dagje ouder tenslotte :disguised_face:

1 like

23 likes

Tuurlijk Frans, wel achteraan aansluiten :rofl:

1 like

He Jurk je gaat mijn Pitbull toch niet vergelijken met een stekker :rofl:. Maar het begint wel met een H van Hallo Frans :grin:

1 like

Mooi die Navitimer Jurk :+1:. Duinrell kan ik wel dromen, ben daar praktisch opgegroeid. Heb het van een familiecamping zien veranderen tot wat het nu is. In onze goede oude tijd kwam de graaf nog de camping centjes ophalen, pfff nu ik dit schrijf voel ik mij net een oude L*L :wink:

1 like

Sinds gisteren om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

Zeer frisse kleur! Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Thanks voor de bonus foto.
Welk modelletje is het juist? Mijn Tudor kennis laat me even in de steek.

Fijne vakantie!

1 like

Vandaag mijn meest recente aankoop.

32 likes

Mooie Chronomat! 36mm? Staat je goed. Mijn vrouw heeft deze met een champagnekleurige dial.

1 like

Had ik je daar al mee gefeliciteerd? Zo niet, bij deze en veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Prachtig exemplaar, wil je hem niet ruilen voor een mooie Junghans :wink:

1 like

Veeeeel beter! :sweat_smile::+1::pray:

1 like

Yep, is de 36 mm. Ik had hiervoor de blauwe 32 mm, maar heb een grote voorkeur voor automaat. En ik vond het wijzerblad bij deze limited versie gewoon echt heel tof :+1:t2:
Sowieso is het chronomat model met rouleaux een topper.

2 likes

Mee op weekendje zee. De UN.

18 likes

Thanks! Peppermint green :+1:t2:

1 like

Blijft lastig om wat nieuws te verzinnen. Ook vwb horloges. Maar dit vind ik wel heel geslaagd :+1:t2:

1 like