Wat dragen wij vandaag CII

Lekker hoor! Welk model/ref is dit?

1 like

Dit is de 09329 met Duitse dagaanduiding en goud verguld. Hij is er ook met Engelse dagaanduiding.

Pontos day/date

1 like

Gaaf! Gaat op de verlanglijst… :yum:

1 like

Op Chrono staat dacht ik een full set voor € 790,00. Uit Duitsland met Duitse dagaanduiding.

1 like
1 like

Nice, das geen verkeerde prijs. Vind hem ook lekker staan op de nato trouwens. Kan prima met zo’n klassiek horloge!

1 like

Ik vind die prijs ook echt meevallen ja.

Meningen zijn redelijk verdeeld betreffende wel of geen nato. Ikzelf vind het echt supergaaf. En dat telt voor mij haha.

1 like

Zo is het! Ik zie het wel vaker met een mooie vintage longines of omega. Zolang de buckles ook goud zijn (zoals bij jou), vind ik het erg smaakvol, ookal is het niet zo ‘klassiek’. Maakt een gouden horloge ook juist wat sportiever :slightly_smiling_face: .

1 like

Yep, exact mijn punt en mening. Had hem vandaag op een crème linnen blouse met korte mouwen, een blauwe washed spijkerbroek en spierwitte Santoni Renzo schoenen. Ging perfect.

1 like

Weltrusten HF!

11 likes

Welterusten allemaal! :sleeping:

8 likes

Wow :star_struck: heel vet Leon. Gefeliciteerd

1 like

Was vanavond uit eten en daar hoort een dressy horloge bij in mijn optiek. Dus ditmaal gekozen voor de Flagship

19 likes

Ricard & Rolex.:ok_hand::cocktail: Voor mij al vele jaren een top combinatie; vooral in de zomer.

Goed weekend gewenst en een fijne nacht. :four_leaf_clover:

17 likes

Goedemorgen allemaal.

14 likes

Werk ze Ed :+1:

1 like

Fijn weekend gewenst :hugs:

31 likes

Goedemorgen @pasd :grinning:

22 likes

Weer op de luchthaven,

31 likes