Wat dragen wij vandaag CII

Nee, te weinig speed :face_with_monocle:

1 like

Nieuwe aanwinst: 40x40, NH35A aan boord.

11 likes

Dat heb je snel voor elkaar, net in het blauw en nu al verkocht. Benieuwd wie de gelukkige koper is. Nou ja, zullen we wel zien in een NA :smile:

1 like

Jaa Ferry het was zo erg dat de provincie code geel vanochtend afgekondigd had :sweat_smile: de hemel moest nodig :scream:

1 like

Gefeliciteerd Johan met die mooie Aragon, heel mooi blauw en daar heb ik wat mee :+1:. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Is dit een ouder model? Zat vaak naar de bambino te kijken maar dan vond ik de te korte wijzers gewoon :stuck_out_tongue_closed_eyes: …Deze lijkt wel langere wijzers te hebben?

Goedemiddag HF vrienden, klamme handjes waardoor geen idee? Dus dan maar een simpel grab and go horloge gepakt :wink:

Fijne dag/avond iedereen, gaan een klamme nacht tegemoed :+1:

20 likes

Het is tropisch regenweer hier!

40 likes

Eet je nooit bij de Chinees Ferry? Hoe lees je daar de menukaart dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dit is een echt Chinees horloge met Inhouse Chinees uurwerk. Daarom vind ik 'm zo leuk. En 38mm draagt lekker op mijn polsen.

1 like

Begin altijd met het toetje, daarna ezeltje prik :stuck_out_tongue:.
Snapte je mijn berichtje niet Folkert :wink:.

Misschien niet helemaal nee :grin: maar je hebt gelijk, de handgeschreven merknaam is niet zomaar leesbaar, ook niet met Google Lens

1 like

Ik dacht dat horloge gooien ook een OS onderdeel was in Parijs.

1 like

Het weekend is weer begonnen, tijd voor deze!

22 likes

Ik vind dat ik het verdiend heb​:grinning::beer:

21 likes

19 likes

Mijn NA: Maen Manhattan 36 Triple Calendar :heart_eyes:

28 likes

Goudemiddag!

24 likes

28 likes

De Citizen weer ff goed afgeragd in zee :ocean::ocean::ocean:

Samen met mijn trouwe en allerbeste zonnebril aller tijden. Denk één van de beste aankopen ooit.

29 likes

Wissel :green_heart: :orange_heart:.

https://www.horlogeforum.nl/t/show-your-zodiac/286387/187?u=beacher

19 likes