Wolbrook Skindiver in het grijs met roségouden accenten.
Gefeliciteerd met je Explorer, wens je veel draagplezier en zo vergeet je ook nooit wanneer je geboren bent
Vincent je mocht je Doxa showen, maar je zou mijn vakantiehuisje niet plaatsen . Lekker zomers kleurtje die Doxa
Zeker weten, ben er ook nog zeer content mee. Alleen die van jou raak je nooit meer kwijt, de boomerang zorgt er altijd voor dat ie weer terug komt om de pols
Feliciteerd je vrouw maar met deze mooie Nivada die JIJ ingepikt hebt . Maar wens zowel je vrouw als jou veel draagplezier
Uurwerk beetje uit het lood zou ik zeggen, maar Assie zegt er zit een gat in de wijzerplaat
Zeker weten Chris , maar klopt het dat Robin deze ook soms draagt? Enne je hoeft je niet te schamen voor je dunnen polsjes
Hahaha, doorgaans heb ik mijn horloge wel goed geregeld ja .
Succes vanavond!
Klinkt alsof je in de gevangenis zit.
Heb er al ducttape overheen geplakt, probleem opgelost.
Gekheid. De veer van het juweellager zat scheef gemonteerd, kwam ik uiteraard pas achter na het schieten van de foto’s.
Mooi en strak!
Nee. Niet alleen omdat hij hem nooit leent, maar ook omdat hij hem kut vindt. Het is zijn horloge heel erg niet.
Klopt,deze heeft waarschijnlijk jaren in een lade gelegen,nagenoeg onbeschadigd en toch van 1978
Dank je wel! Ja het formaat is top. Niet te klein, maar ontzettend draagbaar.