Wat dragen wij vandaag CIV

Goedemiddag HF vrienden, zoals altijd als Assie thuis komt zet ik een bakkie voor haar. Assie zet de pc aan en ik hoor ineens een gil en zie een big smile op haar gezicht :smile:. Ik ben gepromoveerd zegt ze, krijg je dan ook een diploma. Nee natuurlijk niet zeg ik, maar het is wel een feestje waard :partying_face:. Moet ik mijn tsuki van de pols doen en ook net zoals Assie mijn Tissot PRX om de pols doen en samen een foto maken. Maar natuurlijk feliciteer ik die lieve schat dat ze TL-2 is geworden en plaats ik dezelfde duo foto :smile:.

En we nemen er natuurlijk een lekker neut op :tumbler_glass:

Fijne avond iedereen en maak er een feestje van :smile: :+1:

31 likes

Fijne avond! :wink:

17 likes

25 likes

Proficiat :partying_face:

2 likes

25 likes

Nog steeds leuk Frank, zeker met die mooie band :+1:. Gisteren met die van mij zeker 2 uur lopen klooien om die op tijd te krijgen, ook Assie (die veel meer geduld heeft als ik lukte het niet. Zaterdag maar even aan de juwelier vragen of zij hem op tijd kunnen zetten. En echt Frank alles geprobeerd, lukte dus niet. Ligt nu maar een paar dagen extra op te laden in het kozijn :face_with_hand_over_mouth:

Tja, nu kan ik niets meer anoniem doen Assie houdt nu natuurlijk alles in de gaten :grin:

1 like

I like Tuesday :smile:

20 likes

Dank je wel!

2 likes

Nu de zon nog eens schijnt

23 likes

Party Time :beers::partying_face::tada::beers::person_cartwheeling::confetti_ball::birthday::reminder_ribbon:

1 like

Mooi promotie binnen zo een korte tijdsbestek.
Congratulations :clap::tada:
En de persoonlijke Groetjes de heer Jesus. :+1:

1 like

16 likes

Dit is echt een heel mooi horloge, ik ben niet bekend met het merk, zal er vanavond eens meer over opzoeken.

13 likes

Dank je, 36mm op 17cm pols.

1 like

Fijne avond! :+1:

:v::v::v:

23 likes

36 likes

Van harte gefeliciteerd met je promotie :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met het bereiken van
trustlevel 2 Mvr Assie.
U bent zeer aktief geweest de laatste tijd en wordt rijkelijk beloond. :+1: :pray:

2 likes

Zeker! Altijd een genot om te dragen. Dit is. De 41mm

1 like

Cartjeeeeeeee

22 likes