Wat dragen wij vandaag CIV

Je weet toch, deze HFLE kan elke band hebben. Heel soms vraagt ie zelf om een andere band en als baasje moet je dan lief voor hem zijn :wink:

1 like

11 likes

Mooi deze CW Wilko :+1:, maar morgen weer Tissot he :wink:

1 like

Prettige avond HF😀

17 likes

Gefeliciteerd Sjaak met deze Alpinist, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Enne hou het thema van komende week in de gaten, dus foto goed bewaren :wink:, meer zeg ik natuurlijk niet :smile:

1 like

Mooi die kleur Ton :+1:. Mijn Engels is niet zo goed, sta je onder een grote appelboom :wink:. He maar fijne vakantie :ok_hand:

1 like

Ja normaal draag ik die op een tropic maar hij ziet er zo goed uit op staal, had die maar on the fly adjustement :smirk:

1 like

Ha Jurk, je zou toch zweren dat dit een Navitimer met goud is en ook nog eens in het juiste topic staat :+1: :wink:, je snapt mij wel toch :smile:

1 like

Ik sluit het niet uit :sweat_smile:

1 like

Ehhh, wie bedoel je :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker weten, heb er 1 besteld. Kon kiezen of een Audemars Piguet of een Cadisen. Even in de knip gekeken, keuze was snel gemaakt :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Seiko en wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Trouwens met die band is niets mis mee :wink:

1 like

Ik spreek je niet tegen, spreek uit ervaring :+1:.
Maar het valt mij wel op in dit topic dat veel horloges niet om de pols zitten, wel doen joh zien ze helemaal hoe mooi een horloge om de pols staat :wink:

2 likes

Nee joh Glenn, heb Assie al 25 jaar in huis. Ehh is zij dan vintage :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Oké doe ik morgen ff

1 like

Bijna bijna Arjen, nog 1% en dan is het volle maan. Ga ik weer op jacht natuurlijk en misschien kom ik je dan tegen met die mooie Flagship :wink:

1 like

21 likes

Nog steeds aan de speed :crazy_face:

36 likes

Je weet dat je uurwerk dan als een malle gaat draaien he en als je pech hebt gaat ie hakken om je pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank u :wink:

1 like