Wat dragen wij vandaag CIV

Avond wissel met middag picture. :+1:
CITIZEN BM7051-52E

12 likes

20 likes

Morgen Ed, gaat de goede kant op met de Pagani. Benieuwd wanneer die er net zo uit gaat zien als je Pulsar, was toch wel een icoon hier in dit topic, mis hem nog steeds :wink:

1 like

27 likes

Deden alle horloge merken dit maar, scheelt een hoop geklooi met schakeltje erin, schakeltje eruit. Mooi Sinn John :+1:, heb daar toevallig laatst een mooi boek van een lid gekregen :wink:

1 like

8 likes

8 likes

Dankjewel. Heel blij mee ook !

Dankjewel, het is de Navitimer 8 ref m17314
Verkrijgbaar in zwart of staal met bracelet. Beide erg mooi.

Ik heb ook een Colt 41mm, maar deze navi heeft voor een breitling een wat rustigere vibe. Alhoewel de laatste collecties ook wat meer ingetogen worden, vind ik ook mooi.

1 like

Is wel een stukje sterker dan de Pusar Ferry.
Dat horloge was totaal ongeschikt als werkhorloge.
Tenminste, voor mij.
Deze Pagani is veel meer een echt werkpaard.
Pas nog van boven uit de cabine op straat gevallen,
Zogezegd, geen schrammetje. Dat was met de Pulsar wel anders.

Dan voor jou nog een keer een plaatje.

10 likes

Ha Jurk, zou er nog op terug komen zei ik in dat andere topic, weet je nog?. Zaterdag gekeken naar deze Navitimer, maar dan kan ik ook muggeziften. Dus in mijn hand drukte ik de chronograaf aan, die weer teruggezet en wat bleek dat de wijzer net iets naast de 60 stond. Heel normaal zei de verkoper, komt door de veer en dan zit die er wel eens naast. Oke nog een paar keer gedaan, ook met nog een andere Navitimer. Iedere keer hetzelfde. Hallo dit horloge kost wel een paar knaken en dan wil ik dat alles klopt. Zie op jou foto dat de chronowijzer keurig onder de 60 staat. Ben je het met mij eens dat ik het niet vind kloppen dat die wijzer er iets naast staat???

Gefeliciteerd met je NA :+1: :ok_hand:

1 like

Dank je, ik zag dat het 41mm is, te groot voor mijn 17cm pols :joy:.

Mooie combi die Yema met die band :+1:, ik zou zeggen op naar Dijon :wink:

1 like

Ik heb ook een kleine 16cm pols. De korte lugs maken het erg draagbaar

De foto vertekend wat in het nadeel, in de praktijk valt hij goed

19 likes

Nog steeds de gmt

28 likes

Snap ik, natuurlijk eerst iedereen van het strand gejaagd :wink:

1 like

Mooi, heel mooi zelfs en met die band een top combi :+1:

1 like

29 likes

Mijn avond is weer top :wink:

1 like

Oeps, moet natuurlijk zelf ook mijn horloge posten. Was echt warm vandaag dus vanavond even netjes schoonmaken. :smile:

Fijne avond iedereen :+1:

33 likes