Wat dragen wij vandaag CIV

Cool :sunglasses: John :earth_africa:

1 like

Aangezien ik morgen bij een technisch installatiebedrijf geauditeerd ga worden op de calibratie van meetapparatuur, maar eens wat leuks om de pols gedaan om te kunnen discussiëren met de auditor. Eens horen of hij bijvoorbeeld 1% afwijking acceptabel vind op dure meetinstrumenten en nog duurdere (geaccrediteerde) calibraties. Meetapparatuur nieuw af fabriek een kleine 700 euro, calibratie per jaar 1591 euro…

Oplossing ieder jaar een nieuwe kopen? Nope, na aanschaf direct laten kalibreren voordat je hem mag gebruiken!

Foto om die auditor eens flink af te leiden, lang niet gedragen of hier getoond ook…:

13 likes

Gaaf en veel mooier dan de re-edition :ok_hand:t3: (heb ze beiden gehad :wink:)

Je bedoeld de Fujitsibo?

Je bent echt een volhouder Remco, maar snap het wel is echt een mooie Astron. Ik heb gewoon teveel horloges, anders zou die bij mij ook veel draagtijd krijgen :wink:

1 like

Wss weinig likes want vettig. Resultaat van lange dag werken, inc wielen wisselen op auto en maaltijd koken voor gezin. Nu maar is wat opfrissen. Horloge en zelf. :grinning:

33 likes

Heerlijk toch om een horloge te zien, dat ook gedragen wordt :+1:

1 like

Grapjurk aan zeker.:wink:

1 like

Moet kunnen toch hier, je kent mij wel beter :wink:

1 like

Zou goed kunnen vergeet de Japanse (bij)namen soms :wink:

Casio A1000MA-7EF

1 like

Was maar een grapje van mij hé, je kent mij toch ook wel een beetje…

1 like

Ook gaaf die A1100. :watch::ok_hand:

1 like

Heb er ook een gehad met de titanium band was ook niet mijn ding,dit is een heerlijk horloge :grinning:

Ben benieuwd ! Overigens er zullen hierbij ook welweer de aansprakelijkheids kwesties aan de orde komen wanneer metingen in twijfel worden getrokken
Succes :+1:

Weet ik, vandaar mijn knipoog :+1:

1 like

Boldr Kenji Chai LE titanium beater

18 likes

Wat aan de grote kant, maar de G in G-Shock staat voor groot. :wink:

14 likes

Party in the front, business in the back.

34 likes

zelf gedaan?

1 like