Wat dragen wij vandaag CIV

Misschien niet een reisje Oslo waard (if you know, you know) maar toch nog steeds heel blij mee :smiley:

25 likes

29 likes

Toffe Tudor!

1 like

26 likes

Goedemiddag HF vrienden, vandaag de Zulu Time om de pols en zeg nou zelf, toch een mooi horloge voor die centen. Oeps moet natuurlijk bang for buck zeggen :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

34 likes

Blijft een fijne alleskunner.

25 likes

Vandaag mijn N.A.
Fantastisch ding :ok_hand:t4:

16 likes

Fijn dat je weer terug bent dat is het belangrijkste en natuurlijk ook mooie horloges weer :+1:

Gefeliciteerd met je Speedy, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ja ik had ook al gezocht

2 likes

Veel geluk en niet de weg kwijt raken he, sommige magazijnen zijn nogal groot :wink:

:ok_hand::star_struck:

1 like

Zijn jouw woorden, maar durf ze niet tegen te spreken :wink:

1 like

Pakketje is net bezorgd. Gelijk maar de datum en moonphase ingesteld (met hulp van moonphase app). Eerste indruk is goed.

Waarom aangeschaft? Ik was aangestoken door de Fiffer van @marnixmoed (dus dank daarvoor :clown_face:).

Verder leuk om een keer een 29,5 moonphase te hebben, de big date en de enamel dial, dus alles bij elkaar een lekkere horologische snack.

16 likes

Nou, ons magazijn is niet groot maar wel een grote puinbak. Ik werk voor een kringloopwinkel met mensen met, zoals we dat tegenwoordig moeten noemen, een begeleidingsbehoefte.

2 likes

28 likes

Een snelle, doordeweekse, burger met gebakken aardappelen vanavond

15 likes

Een mooi woord voor mijn collega’s… die hou ik erin! Thanks! :+1::smirk::rofl:

2 likes

11 likes

Zo is die heel mooi :+1:, maar geen gouden band erom he want dan wordt ie fout :wink:

1 like