Wat dragen wij vandaag CIV

Maak er een gouden week van HF!

32 likes

15 likes

Yes, we mogen weer! Succes allemaal.

28 likes

Het voordeel van koeler weer is dat je weer eens lekker comfortabel een dresser op leer kunt dragen na alle staal en rubber de afgelopen tijd.
Daarom deze mooie FC weer eens om.
Fijne dag iedereen!

31 likes

Goedemorgen HF :coffee:

22 likes

Vandaag maar weer eens om de pols gooien. Op het oog is dit een doodgewone Mako 1st gen, en als je het horloge bestudeert zie je inderdaad niets afwijkends. De eerste batch van de gele Mako was helaas een ‘USA Only’ model en ik kon er helaas niet eentje van bemachtigen.

Ik besloot een virtueel adres in de USA aan te maken voor het geval dat dit nog eens zou voorkomen, en maakte daar enkele keren gebruik van.

In 2014 besloot Orient om de gele Mako nog eens uit te brengen als 'Limited Edition, 10th anniversary celebration of the Mako". Slechts 90 exemplaren, dus ik ging er in principe vanuit dat ik kansloos was. Toch lukte het, mogelijk omdat de meeste Amerikanen op één oor lagen toe ze opeens op de website verschenen en ik klaarwakker was. Saved by time zones? Het is maar een hypothese.

15 likes

22 likes

Neh… een Engelse van Haveston die ik al mee had. :wink:

1 like

23 likes

Goedemorgen

13 likes

Goedemorgen deze maandag!

We mogen weer aan de arbeid, vandaar deze G-Shock :muscle: om.

17 likes

28 likes

Yes! En het valt me trouwens op dat goudkleurige horloges er in ’ dark mode’ veel aantrekkelijker uit zien!!
Toch maar weer een paar terug naar de ‘te bewaren’ doos :woozy_face:

13 likes

Bijzonder standpunt :stuck_out_tongue_winking_eye: blijft wel heerlijk zo’n PRX!

1 like

:green_heart:

31 likes

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!!:watch:

23 likes

@Mausje75 weg, jij weg, daar zit ik dan. :rofl:

3 likes

23 likes

16 likes

17 likes