Wat dragen wij vandaag CIX

Goedemiddag, dit Belgisch Spoorweghorloge:

2000

30 likes

Haha.:+1:

2 likes

Al weer twee maanden iedere dag nu.

45 likes

Lekker man, hier alles grijs echt depri weer. Geniet van het :sunny:, zal wel lukken met je Seamaster om de pols :+1:

3 likes

Goedemiddag.

45 likes

Morgen Frans, heb je mijn foto gezien met de nieuwe camera? Goedgekeurd of voor verbetering vatbaar? Tja, jou foto is natuurlijk weer top :+1:

3 likes

De Alpinist👍🏻

44 likes

Staat niet verkeerd op je Speedy :+1:

2 likes

Nou ja zeg, wist niet dat jij een Squale had :wink:. En toch zou je de matic eens op een mesh moeten zien, ach eigenlijk kan deze alle banden hebben :+1:

3 likes

31 likes

Al lang gezien, niks voor mij …
Sorry. :innocent:

2 likes

Gefeliciteerd Andy met deze mooie JLC, en blauw altijd goed :ok_hand:. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

Shippo enamel?

1 like

Ik zou zeggen. de Akerfalt op die anderen hebben ze bezuinigd op de wijzers :wink:

2 likes

Goedemiddag vriend, hoop dat het niets heel ernstigs is.
Dat het een mooi en goed jaar voor je mag gaan worden ondanks een slechte start. :muscle:t2:

Ben maar ff naar zolder gelopen en deze uit de kast gehaald. Draag hem echt te weinig kom ik achter. :see_no_evil: Haalde hem uit de doos en hij moest zich eerst automatisch op tijd zetten en de datum aanpassen. Wat een geweldig horloge eigenlijk :grin:

19 likes

Haags bakkie koffie en natuurlijk een Rollie :wink:, dat zijn de waren Hagenaars :wink:

3 likes

Lazy Saturday wissel…

39 likes

Gewoon mooi zonder poespas :+1:

2 likes

Bakkie pleur :coffee:

2 likes

Zeker! Zag 'm laatst een paar keer in een ander topic voorbij komen dus dacht doe 'm weer eens om!

2 likes