Wat dragen wij vandaag CIX

Mooie Speedtimer :+1:. O ja, vanavond kom ik weer met een nieuw thema, benieuwd of je mee kan doen :smiley:

1 like

Monsterlijk mooi :+1:, zijn nu ietsje duurder dan 16 jaar geleden :wink:

2 likes

Leuke Eterna, benieuwd hoe oud die is? En vanavond begin ik weer met een nieuw thema, weet dat jij altijd meedoet :+1:

1 like

22 likes

Kort geleden? Dan moet ik je nog feliciteren met je Certina en een toffe combi met die meshband, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ohwwwww!!!
En ook oeiiiii

:wink:

Mijn gevoel zegt, geef je ook eens op voor een fiffer maar mijn angst is altijd dat er wat mee gebeurt. Ben dus gewoon een schijterd :wink:

2 likes

Leuk. Je ziet dit niet zo vaak.

Mooie Certina Rick :+1:, lijkt mij wel wat dik of is dat gezichtsbedrog?
Maar tof dat verhaal/info, zo jammer dat ik alleen Haags kan :wink:

1 like

31 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er binnen een mooie dag van :tada: :clinking_glasses:. Breitling GMT verjaardagscadeau?

Zeker waar. Destijds bij Monster Rob 150 euro voor betaald.

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Seamaster, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

31 likes

Valt wel mee toch, eentje is toch genoeg :wink:. Mooi verjaardags zou ik zeggen :+1:

1 like

Dank je Fred - is uit begin seventies. Dit weekend weer eens tevoorschijn gehaald. En even gechecked, zag ook nog een mooie gouden uitvoering te koop.

1 like

Hehe, eindelijk veel likes uitgedeeld. Nu maar eens deze Squale 1545 posten, niet te koop in Nederland toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan :wink:. O ja, en vandaag dus uit de stickers gehaald :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

33 likes

Dat is een hele mooie :heart_eyes:

2 likes

Zeker en volgens mij de enige op het HF en met jubilee band :wink:

2 likes

Ik heb het net over deze beauty! :sweat_smile::drooling_face:

1 like