Is ook één van mijn favoriete Vostoks en met de AliExpress Beads of Rice band draagt ie heel comfortabel.
Bedoelde je angst dat je een ruitje zou intikken, maar was natuurlijk een dolletje van mij
Snapte hem wel hoor, ik doelde op AR500 armor. Da’s echt kogelwerend.
Dankjewel
Hij is nog niet verkocht, dus ik heb nog even om erover na te denken . Het geld is niet zozeer het probleem, eerder dat ik niet teveel overlap of een te grote verzameling wil haha. Maar daar heb jij minder last van geloof ik
.
Ja erg he, en dan te bedenken dat ik vanavond weer op zoek ben en wat heb gevonden. Wel balen dat het uit het buitenland moet komen, maar ja ben nogal gretig he . Maar hou die Tudor nu maar gewoon, ten eerste een kwalitatief goed horloge en ten 2e ziet er goed uit. Ik heb ook een Tudor DD, alleen die is met goud. Gaat echt niet weg
Ja hoor, tis weer bingo. Heb weer op de enterknop gedrukt en zag ineens dat er geld van mijn rekening verdween
Prachtig horloge én foto.
Ha Robert, heb op de enterknop gedrukt voor de blauwe . Jij weet wel welke ik bedoel
Dacht je dat je geld toe kreeg ?
Haha, eigenlijk wel met mijn goede karma. Maar als grootverbruiker verwacht ik wel dat ik 50% korting krijg . O ja en over een week of 7-8 komt er eentje binnen met een printplaat, noem dat geen horloge. Maar ja een gegeven paard…
Ik zoek nog een mooi tank model .
Heb je misschien wat in de aanbieding?
Ik let niet zo op de thema’s. Iets over feestelijke horloges?
Zeker, een Leopard maar er zijn kapers op de kust zoals de Nederlandse staat .
Niemand is natuurlijk verplicht om mee te doen of zelfs te kijken in dat topic, vrijheid-blijheid
Leuk, veel horloge voor het geld. Maar buiten dat gewoon een prachtig horloge om te dragen.
Edit:
@fredpanarai1 Ook prachtig (mooier?) op custom lederen bandje.