Dankje Harry en jij ook een fijne nacht gewenst.
Dankje Dan!
Ik was de afgelopen weken ziek dus heb helaas niet alles kunnen volgen. Maar zo te zien een Serica. Ik ben oprecht benieuwd… Mooie horloges; ik heb er ook een gehad met witte plaat.
Heel veel plezier ermee gewenst.
Bedankt ja een Serica.
Nu even bandjes uitproberen die bracelet draagt goed maar is niet echt mijn ding
Mooi man! Geniet ervan.
De milanaise band is prachtig om te zien, maar ik kreeg hem haast niet aan de pols gegespt. Wat een takkeding was dat…
Maar verder een prachtig horloge en van zeer goede kwaliteit.
Lekker Dan!
Ik vind deze op de foto’s telkens wel een tof ding. Ben heel benieuwd hoe 'ie op je pols ligt, bijvoorbeeld in vergelijk met een Squale of jouw vorige Tudor. Deel vooral je ervaringen! Ik ga alvast op zoek naar het Serica topic.
Hahaha ja klopt. Die heb ik als eerste verwijdert.
Ligt prima op mijn 17,5 cm pols maar toont wel veel kleiner dan mijn 40mm sub terwijl de maten bijna gelijk zijn.
Nu gelijk op MN gezet .
Van harte met je nieuwe aanwinst, echt een stoer ding. Benieuwd hoelang ie het vol houdt naast de sub
Tja de Sub is mijn dagelijks horloge maar voor vakantie strand en zee wilde ik er toch wel wat naast hebben.
Mijn eerste vakantie is in mei dus ben benieuwd of de Serica er dan nog is
Phoe, mei is nog ver weg , maar snap dat je iets erbij neemt voor dit soort activiteiten.
Een hele mooie klok!
Hij is er! Netjes
Heel vet!
Mooie band Stefan. Welke is het?