Fijne avond
Ah, ik zie het nu ook.
Beste HF vrienden, het nieuwe thema vanaf maandag t/m zaterdag wordt “SHOW DE HORLOGES WAAR JE ER MEER DAN 5 VAN 1 MERK HEBT”. Dit vanaf post 3395 in het topic “themaweken horloges”.
Probeer je aan dit thema te houden, heb je er een boel van 1 merk probeer dan per post er 5 te showen zodat het overzichterlijk wordt, heb je er minder probeer het dan een beetje over de week te spreiden.
En wederom hoop ik dat er weer veel leden gaan meedoen met dit thema, dus ook de vintage en Rolex boys (alhoewel ik denk dat die laatste groep beperkt zal zijn).
Ben echt benieuwd wat we deze week allemaal voorbij zullen zien komen En een leuk verhaal of een stukje geschiedenis mag er natuurlijk altijd bij
En zoals bekend is aankomende zondag weer vrije keuze dag.
En om on-topic te blijven, hier mijn BB58
Wens iedereen een fijne week
Ik jou niets minder!
Oeps minder moet natuurlijk meer zijn, voor de duidelijkheid. Heb je er 15 kan je die mooi over 3 dagen spreiden.
Was een gekkenhuis vanavond, ben met mijn horloges bezig geweest en dat waren er wel een paar. Assie was niet blij, alleen postcode loterij kijken. Verdorrie hebben ze Schiedam met onze postcode in de zaal zitten, pisten wij natuurlijk weer naast de pot. Ik wilde wel met die 5 ton naar huis, had ik nog een horloge kunnen kopen
Ehh sorry meneer Jasper, kunt u er nog even 4 bij toveren