Wat dragen wij vandaag CV

Bedankt en ja ik vind hem wel apart met die cijfers en nee denk dat ik hem dan eerder had moeten kopen.
Daar ben ik dan weer te laat mee helaas en ja ik wil wel met @Assie62 praten hoor geen probleem.

2 likes

Ja hoor daar gaan we weer. Je horloge niet vastplakken met 2 componenten lijm maar gewoon met een pritt stifje. Duurt meestal maar 1 maandje dan komt ie wel los, maar is geen straf toch :wink:

2 likes

Van harte, dat wordt uiteten :partying_face: :+1:

2 likes

10 likes

Morgen nog een keer :wink:

1 like

3 van de 4 generaties zijn natuurlijk niet voor niets met golfjes :wink:
Maar, ik moet zeggen dat ik wel eens naar één zonder golfjes kijk. (3e? generatie)
Ik weet niet hoe de kast van die is, maar eigenlijk draagt de eerste generatie beter dan de laatste. Staat op mijn ‘‘verdiepingslijstje’’

3 likes

Geen beren tegen gekomen tijdens je vakantie, wel mooi land :+1:

1 like

Herftsavond start met een boek

19 likes

Lekker nat weertje vandaag…

25 likes

De NA natuurlijk!

42 likes

Haha dankje! Hij is inderdaad nieuw! Ik heb tot nu toe alleen de Studio Underd0g Lemonade verkocht. Wolfie staat nog in het blauw. Dit wordt de vervanger van de Wolfie :slight_smile:

1 like

Hij is gaaf het is zowizo een waardige vervanger voor de wolf, geniet ervan :+1:.

1 like

Gefeliciteerd Wouter. Tof :ok_hand:

1 like

Oef, nice :heart_eyes:
Toffe combinatie ook! OEM?

Edit: lees net in het Breitling Only topic dat het een Panerai band is. Misschien niet helemaal de juiste maat maar wel een erg mooie combinatie :ok_hand:

2 likes

29 likes

Gefeliciteerd! Volgend jaar groots uitpakken dan :wink:

1 like

Thanks. Gaan we zeker doen. Volgend jaar toch wel heel erg bijzonder. :couple_with_heart:

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie superocean, wens je veel draagplezier. Maar dat zit wel goed, anders had ie hier niet gestaan :+1: :ok_hand:

1 like

12 likes

Ik in dec. 25 jaar getrouwd, is dat een feestje waard?
Snap er nog steeds niets van dat Assie het zolang met mij uithoudt, moet dan toch wel een engeltje zijn zou je zeggen :wink:

1 like