Wauw prachtig vastgelegd
Deze zie je niet zo vaak in NL, en bij introductie was hij ook niet echt goedkoop (USD 2450, heb ik ergens gelezen). Later, na de overname door Citizen, stortte de prijs in elkaar tot rond de USD 600. Voor wat betreft de eigenschappen: Sellita SW500, maar vroege exemplaren schijnen nog een Valjoux 7750 onder de kap te hebben; gebold saffier; 41mm diameter en 20mm tussen de lugs dus het is een bandenvreter. Het hier getoonde bandje is een Miltat Super Engineer clone. De oorspronkelijke band ziet er beter uit maar is bij mij ter ziele gegaan nadat ik het horloge in mijn zak had gedaan en vervolgens ergens tegenaan gelopen, waardoor de verbinding tussen de schakels brak. Zo ziet hij er origineel uit:
Succes met zoeken!
Mooie combinatie
Ik zag er eentje op ebay voor €535,00 goedkoop JA, ben ik er naar op zoek NEE.
Ben een eigenwijze drol he, heb mijn zinnen gezet op de Bulova Precisionist Jet Star. Gewoon omdat ik het een mooi horloge vind met een mooie band
Nog een leuk verhaal verteld aan je studenten over dit mooie Smiths horloge. Te beginnen bij de start in 1851, kan je ook nog een geschiedenis les geven over de geschiedenis van Engeland
Toppertje , echter zou ik er een zwart bandje om doen. Kwestie van smaak natuurlijk