Beterschap
Plaatje
Ik heb wel eens gelezen over die vloeistof gevulde horloges. Leek me eigenlijk wel wat. Maar nu ik het zo zie…mwoh, toch maar niet.
Er zijn er drie😀 en als ik dat ga doen, gaat het niet goed, want behalve heel af een toe bier of wijn, drink ik nooit sterkere drankjes. Op ongeveer m’n 18e jaar heb ik samen met m’n broer een fles whisky opgedronken (Glenfiddich) daarna niet meer, maar in m’n herinnering was dat wel erg lekker. Dat is ook de reden dat ik van whisky drinken misschien een hobby ga maken!
Vanavond overigens gewisseld naar m’n DJ:
Fijne avond allemaal!
Beterschap!
Heel verstandig Hans, gewoon af en toe een glas en dan ervan genieten. Zelf drink ik in het weekend hooguit 2 goede Gin on the rocks en daar geniet ik dan echt van. Ga je het mixen met tonic dan gaat de goede smaak verloren. En van je DJ kan je genieten wanneer je het maar wilt, echt een mooie Rolex. Maar die van jou zal wel een 36mm zijn verwacht ik en dat vind ik nou net echt te klein. Zal wel een tic van mij zijn
Dank je wel Ferry, mijn DJ is inderdaad 36 mm, het draagt heel fijn op m’n pols van 17,5 cm.
Momenteel zijn m’n drie flesjes Whisky nog onaangebroken, ik ga eerst een geschikt glas kopen, waarschijnlijk wordt dat een Glencairn glas.
Fijne nacht gewenst