Wat dragen wij vandaag CV

David hoe heet dat draadje in off topic? Zie wel Glory 2023 en UFC 2023 maar niet van nu?

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/ufc-bellator-en-soortgenoten/80789

:heart_eyes:

25 likes

Van harte gefeliciteerd! Went snel mits je gewoon kan accepteren dat niets meer om jezelf draait en dat alles wordt bepaalt door hoe het met de kleine gaat :grin:

2 likes

hoi!

38 likes

2 likes

25 likes

Dubbelpost, was vanavond de eerste poetsbeurt voor de Breitling na 2 jaren…

Edit: voor de perfectionisten onder u, veel gelijker kon ik ze niet instellen!

30 likes

Proficiat!

1 like

2 likes

Gefeliciteerd broeder!

1 like

Congrats Dan!

1 like

Gefeliciteerd Dan :beer:

1 like

22 likes

Ik las ergens dat met vakantie bent / was maar in ieder geval Gefeliciteerd met je verjaardag. :clinking_glasses: :birthday:

1 like

Beste HF vrienden, het nieuwe thema vanaf maandag t/m zaterdag wordt “SHOW JE HORLOGE MET 2 KRONEN”. Dus geen chronograaf oid, maar op het horloge mogen alleen 2 kronen zitten.

Ik weet, dit thema zal niet voor iedereen weggelegd zijn maar er zijn vele leden die er op z’n minst wel 1 of meer zullen hebben.
Hoop echt dat iedereen weer mee gaat doen, zowel de vintage als de Rolex boys.

En zoals bekend vanaf maandag t/m zaterdag en zondag wordt dan weer de vrije keuze dag.

Ik trap af met de Glycine Airman, ben echt benieuwd wat er in dat topic met dit thema allemaal voorbij zal komen.

Wens iedereen een fijne week en kom maar door met de foto’s, leuke verhalen :+1:

23 likes

27 likes

De Oris Tonneau vandaag weer eens aan de pols. Een van mijn lievelingen…:blush:

Met als nachtmutsje een heerlijk glas Highland Park erbij. Cheers en fijne nacht gewenst. :tumbler_glass:

26 likes

Blijft toch een grappig klokje

9 likes

Goedemorgen allemaal

16 likes