Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en niet verkeerd die Ball
Zelfs bij een mooie Rolex hoort een Haags bakkie toch Dan
Blijft ook in mijn gedachten hangen, maar dan met oyster band, mooi horloge!
Hoi Chris gefeliciteerd met je Sinn, wens je veel draagplezier
Je vindt de helderheid tegenvallen van het blauw, maar hij is eerder grijs/blauw en toch heel mooi. Uit de stickers met die Sinn en dragen die handel
Leuk ding. Van welk jaar is hij?
Hoe is het met jullie meisje, goed slapertje? Wij hadden met alledrie ‘prijs’, nachten mee bezig geweest en nu zalige herinneringen. Toen stress tot en met. Het gaat zo snel…
De eerste twee weken wel. De afgelopen 3 nachten waren moeilijk! Omschakeling voeding maar denk dat er nog iets schort…
Reflux wss, hadden onze alledrie last van en begon ook zo langzaam. Ellende. Ik liep soms uren rond en dan blijven ze rustig. Wel (ik) zombie de rest van de dag. Maar alles was het waard. 3 prachitge kids.
Ha Peter, fijne vakantie. Wilde ik toch vandaag nog een pb sturen over die Hamilton. Komt nog wel .
Ik snap die honden wel, beleefd en aardig zijn anders wordt je opgevreten . Neem er maar eentje van mij, reken ik later wel met je af
Mooi horloge, sfeervol plaatje!
Vergeten succes te wensen vanmorgen, maar is het goed gegaan?
Tevreden van? Heb je die al lang? Nieuw gekocht? Sinds zeer kort ben ik verliefd op een XX.
Zeker wel, echter 1 probleem: je zal geen vis zien met die giftige frog. Vluchten allemaal weg
Tja het blijft toch je kind zeggen we dan
Heb deze bijna een jaar geleden op een veiling gekocht van een professionele handelaar. Tot op heden erg tevreden over. Was voordat ik hem kocht bang of de 44 mm doorsnede en bijna 18 mm hoge kast te groot zou zijn. Maar het pas goed om mijn pols, oa ook door de lugs. Is een technisch hoogstandje met het 10 Hz uurwerk en rijkelijk gebruik van silicium onderdelen in het uurwerk, wat je kunt zien door het kleine venstertje aan de achterzijde.
Leuke Citizen Jesus, moet toch ook eens gaan kijken naar Citizen eco drivers
Zoek de verschillen zou ik zeggen, maar wel een mooie Citizen