Wat dragen wij vandaag CVI

Komt mij zeer bekend voor deze Squale :wink:, wist je dat er ook in 2012 een HFLE Squale was zonder datum :smiley:. Maar deze is het mooist :+1:

1 like

Nog een dagje de Stowa :+1:t2:

16 likes

Hele mooie wp heeft deze Cartier, zeg ik het goed “gradient dial”? :+1:

Dankjewel, Harry…'t is altijd maar een paar seconde zulk licht, maar ik had geluk :innocent:

2 likes

Leuk horloge, als ze nu vragen wat voor horloge heb je. Zeg je met droge ogen gewoon een PP :wink:

1 like

Leuk horloge, heb dezelfde alleen heet die van mij tactical frog :wink:

Buitengewone klasse :heart_eyes:

1 like

7 likes

Mooi deze Legend :+1:, je zou eens moeten kijken naar een Longines Spirit chrono en dan met een blauwe wp, man die is zo mooi :wink:

30 likes

25 likes

Tis dat je het zegt Bill, dacht echt dat het een Panerai was :wink: Maar wel een leuke Chinees :+1:

1 like

Een vriend uit Bangladesh omschrijft deze Samurai en Turtle als ‘same, same…. but different’ :rofl:

11 likes

Mooie Omega :+1:, maar zou hem geen dress noemen. Eerder meer een sportieve Omega :wink:

1 like

Dat wist ik niet maar natuurlijk gefeliciteerd met deze mooie Rolex, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ohh het was het licht, zat eerder aan een vangbal/horloge te denken :wink:

2 likes

22 likes

Bedankt, vind hem zelf ook erg chic. Is van 1977, heb de originele stalen kast vervangen voor deze goud kleurige NOS kast uit hetzelfde jaar. Is overigens ook in deze configuratie ooit origineel geleverd. Normaliter rommel ik niet aan vintage horloges, maar heb hier een uitzondering gemaakt.

2 likes

:joy: hij is goed terechtgekomen

1 like

Zeker weten en dubbel en dwars waard :+1:

2 likes

10 likes