Wat dragen wij vandaag CVI

Lekker man, zeker met je Citizen om de pols :+1:. Maar dat bandje he, ik kon er echt niet aan wennen, gewisseld met een meshband. Moet je ook eens proberen, staat echt niet verkeerd :wink:

1 like

Henk ben je een beetje de weg kwijt, middagwissel bedoel je natuurlijk :wink:

25 likes

Ja dat bandje gaat binnenkort zeker vervangen worden. Ik had deze voor vakantie gekocht en voor in de zee was het een prima bandje.

1 like

Ik zit op GMT +4 :grin:

1 like

Net thuis, maar laatste zon pakken we nog even mee :pray:

26 likes

Haha er zijn ook meer mensen dan Ferry op deze wereld natuurlijk :wink:.

Eerste kleine oplage wordt iig lapis! Doe jij gezellig mee met de editie erna!

1 like

Eerder vandaag

22 likes

Dit is zo ongeveer mijn mooist gemaakte horloge in mijn collectie. Samen met de Mido Commander, die is ook mooi gemaakt. Maar dit voelt gewoon echt een stapje erboven.

19 likes

weet dat er sowieso 2 anderen ook zijn die een polaris hebben. Dus ik hoop dat de kwaliteit van mijn foto erg hoog is waardoor jij deze nu opmerkte :wink:
Hahahaha, een aantal varianten ook wel gespot overigens. Een echt jaren80-ish horloge

1 like

14 likes

De pelagos 39 bevalt mij beter dan ik dacht.
Ik ben wel iemand die langere periodes hetzelfde horloge kan dragen.
Mijn Meistersinger kan ik ook langere periodes dragen. Het hangt af van de hoeveelheid horloges in mijn collectie zit.
Fijne hobby!

2 likes

Fijne avond allemaal!!:watch:

25 likes

20 likes

Ik kan niets beloven, er zitten op dit moment alweer een paar horloges in de pijplijn. En weet je wat een scheiding kost :wink:, Assie loopt tegenwoordig met een knuppel door het huis, als ze door heeft dat ik er weer 1 bestel krijg ik die in mijn nek :wink:

Werkt het bij jou dan wel :rofl: :rofl:

Balen, alweer terrasjes dag…
En de oude Buttes lijdt mee :sunglasses:

Overigens, Buttes Watch Company bestaat al 100 jaar en levert nog altijd zeer fraaie klassieke modellen :hugs:

17 likes

Seiko Panda :panda_face:

21 likes

Hahaha scheelt dat zij degene was die hem gelijk mooi vond! Is dat argument ook gelijk geen probleem meer :wink: .

Haha nee dat werkt bij mij, helaas voor jou, niet! Maar je enthousiasme wordt gewaardeerd hoor! :slight_smile:

1 like

Assie zit ook op het HF he, wellicht iets voor haar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lapis lazuli is een steen van wijsheid, verlichting en inzicht. Het maakt het hoofd helder en heeft een positieve werking op het geheugen, intellectuele vaardigheden en de opname en verwerking van informatie . De steen stimuleert zelfinzicht, harmonieuze relaties en vriendschappen en vermindert eenzaamheid.

Tja bovenstaand werkt bij mij niet, ben gewoon een kneus he :wink:

1 like

Deze past goed bij de herfst

38 likes