Wat dragen wij vandaag CVI

10 likes

Stifstaf regelde het boek op de achtergrond. Die sub had ik al een tijdje :wink:

1 like

@Blauwbeer

image

Ik hou van blauw!

6 likes

Fijne avond allemaal, ik geniet hier nog ff van het zonnetje :sunglasses:

15 likes

Touce, jij wint :grin:. Sorry Harry, maar je weet, slechte oogjes he. Heb altijd een excuus :wink:

2 likes

Dank je wel Ferry :pray::+1:

1 like

Dan feliciteer ik je met dat boek, moet mij er toch een beetje uit zien te llln :wink:

1 like

Mooie :+1:

1 like

Dank je wel! Ik viel begin dit jaar als een blok voor deze vorm en kleur van de Glashütte😊

2 likes

15 likes

Dit is natuurlijk een plakmerk pur sang volgens sommigen hier. Goedkope B-merk rommel, als het ware. Een zielloze cash grab. Hoe langer ik er bij nadenk, hoe kutter hij is. :slight_smile:

Overigens in het echie goed afleesbaar, maar dat is op camera moeilijk te vangen zonder reflector screens. :+1: Valt me 100% mee. Is er toch nog iets OK aan deze blamage du merde.

27 likes

Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk dat ik lekker deze Timex om de pols heb. Kek met al die kleurtjes😀

Wens verder iedereen een fijn weekend :+1:

19 likes

Niks blamarge du merde, je draagt hem toch niet voor niets die Kurono. Durf best wel te zeggen een hele mooie dresser. En ach voor die paar centen toch een leuk horloge :wink:

2 likes

Iets met sarcasme. Ik vind 'm geweldig. Jelena heeft haar zegen er niet alleen over gestreken, ze zit 'm ook bijna van mijn pols af te kijken. :slight_smile: Er is dus een kaper op de kust.

3 likes

Eindelijk ander bandje er op. Fer zegt. Doe jij maar om. Nou vooruit. Voor de foto, moet zo niets hebben van horloges met gaten in de plaat. Zoooo zonde!
O ja, bandje is een Bulang & Son, eigenlijk bedoelt voor de Rolex OP.:smile:

13 likes

Is echt een hele mooie. Ja he. Blauw is toch wel een heel mooie kleur!

2 likes

26 likes

17 likes

Ik ken dat gevoel Chris, heb nu een dekenkist besteld met 6 hangsloten en de sleutels om mijn nek, zijn ze nu helemaal belatafeld :wink:

4 likes

10 likes