Wat dragen wij vandaag CVI

Prachtig, wat een dial :ok_hand:

1 like

België boven met deze Gavox Longitude :sunglasses:

14 likes

7 likes

Werkelijk waar geen idee! Het horloge is 40 jaar geleden bij een juwelier door mijn vader gekocht. Hij is niet echt een “horloge man” dus deze verdween in de kast. Na jaren zeuren heb ik hem eindelijk gekregen en weggebracht voor een revisie. De horlogemaker kon mij ook niet van veel meer informatie voorzien, maar voor mij is hij speciaal! :slight_smile:

2 likes

Citizen BM8560 Garrison vandaag.

13 likes

10 likes

16 likes

Strapmonsteren. Begin veel waardeering te krijgen voor titanium. Een Pelagos is omhoog geschoten in wensenlijstjes.

21 likes

Ah oke :slightly_smiling_face:. Mooi horloge, de versieringen lijken zeer hard op mijn pierre lannier.
Dat kan het niet zijn want er staat swiss made op en PL is frans :yum:.
Maar zeker een mooi horloge, nooit hier eens gevraagd?

De Meister kan na lange tijd weer om de pols na een hoop geworstel met het contactklepje van de batterij waarvan het schroefje niet meer pakt. Lang verhaal kort: hoop gedoe maar hij doet het weer. Kijk hem shinen:

17 likes

Zeer zeker :wink:.
Is dit een Belgisch merk mischien? Had er nog nooit van gehoord maar zeer mooi horloge :+1:

1 like

Jawel, hoewel geproduceerd in het buitenland (zoals zowat elke microbrand) is het merk gevestigd in België. Gavox horloges worden door het koningshuis gebruikt als diplomatiek cadeau voor bezoekende hoogwaardigheidsbekleders. Het merk heeft ook een sterke reputatie in militaire milieu’s met heel wat gelimiteerde edities voor verschillende binnen- en buitenlandse squadron’s. Zeker de moeite waard om de website eens te bezoeken. Eigenaar Michael is daarnaast ook een sympathieke kerel. :+1:

3 likes

Deze super Ti Blue Angel :wink:

20 likes

Wat een beauty :ok_hand:

1 like

Heerlijk in de tuin

Fijne dag allemaal!

22 likes

14 likes

Met afstand mijn beste aankoop dit jaar

En daar was ie ook voor bedoeld, een memorabel moment markeren :grinning:

25 likes