Goedemiddag!
Ik moet eerlijk bekennen dat deze veel leuker is dan ik in eerste instantie dacht en had verwacht.
Gekocht met het idee om iemand in mijn omgeving, die het echie in bezit heeft maar verder niets met horloges heeft, eens “lekker vriendschappelijk te zieken”. Die kon er hartelijk om lachen.
Het wordt verkocht als “Parody Watch”, en niet als hommage, en dat is erg geslaagd, moet ik zeggen. Veel reactie in de vorm van ontzag/scepsis en jaloezie bij collega’s en vervolgens enorm veel lol als ik de tekst op de plaat laat lezen.
Dit is de 39mm en ik overweeg inmiddels om binnenkort nog een “neutrale” met witte wijzerplaat in 36mm aan te schaffen om te kunnen voelen hoe dat is.
Klopt. Ze regelen ze ook nog af voordat ze deur uitgaan en deze loopt dus al een hele week +0,5.
Valt heel lekker in de pols. Gewoon ook vanwege (de wel wat minder strak t.o.v. het echie) afgewerkte glidelock vouwsluiting. Die sluiting is gewoon heel goed en zeker geen flabber-de-rammel-ding. Verder geschroefde schakels, solid endlinks en een goede band.
Qua draagcomfort moet ik eerlijk zeggen dat het zeer goed is en dat ik nog eens een echte ga passen.
Eigenlijk ben ik gewoon erg verbaasd. En dat zeg ik als GS liefhebber van zo ongeveer het eerst uur dat ze naar NL kwamen.
Qua afwerking voelt het toch zeker als iets in de categorie Tissot Gentlemens automaten, maar dan comfortabeler. In ieder geval niet iets van een paar honderd dollar. Als er een minder parodiale wijzerplaat in zou zitten € 750 als prijskaartje zou hebben zou ik de prijs denk ik niet vreemd vinden voor wat je er voor krijgt.
Bijna geneigd tot: Waarom zou je de echte nemen… of… uiteindelijk wil je dus toch een R… OP of Explorer?
Yes
Nou ja, die heb ik beide, in 36mm. Maar ben wel benieuwd naar zo’n Relax, vandaar de vraag. Dank je .