Squale Master Titanium
Gefeliciteerd Glenn met je TL-2, op naar TL-3 zou ik zeggen
Haha, zeker. Draag hem gemiddeld 2 dagen in de week. Zeer tevreden mee en erg blij mee. Kijk nog steeds wel eens in verschillende lichtvallen naar het horloge. Zo mooi!
Lekker Glenn!
Toch een leuk horloge geworden , maar ja daar zit je dan met al je gereedschap
Na 2,5 maand afwezigheid voor onderhoud, de rotor rammelde als een Miyota 8 series, en een volledige revisie (onder garantie gelukkig) weer thuis.
Mijn NA!
Beetje vloeken in de kerk natuurlijk, maar goed.
Subparpetual Cloutmeter = Ondermaatse krachtmeter.
Ik kon het niet laten. Gewoon, om mezelf even bij de les te houden dat het allemaal niet zo duur hoeft. En ik hou van parodieën.
O ja, en mijn “baas” vindt het op voorhand al leuk, want die heeft dan “toevallig” de echte.
Los van dat… overweeg ik een unboxing/NA topic want aan de andere kant ben ik toch wel verrast over de afwerking. Ik durf toch minimaal de vergelijking met de Tissot Gentleman aan.
Zelfs geschroefde links en een “glidelock” sluiting. En dat voor een scheet een een knikker. Je krijgt er dan geen doosje bij maar wel tools om de band te wisselen.
Zekers en ja je zal wel moeten, stel dat je uitglijdt op de boot en in de plomp valt
Ik zeg niks, nou ja ben eigenwijs he. Mooi die Daytona
Fijne vakantie en lekker genieten . O ja en let morgen wel even op wat het nieuwe thema wordt komende week in topic themaweken horloges
Gefeliciteerd met je OP, wens je veel draagplezier