Wat dragen wij vandaag CVII

8 likes

10 likes

14 likes

15 likes

Zeker weten Dan :+1:, alleen van die band ben ik geen liefhebber moet kunnen toch :smiley:
O ja, bij Invicta hebben ze wel zoiets. Wel iets andere kwaliteit maar heel goedkoop :wink: geintje Dan, op naar de volgende Rolex misscien een DJ?

1 like

Dank je! Hij draagt vrij groot/volwassen omdat het van onder een platte plaat is, dus geen bubble back die in de pols verzinkt. Evengoed, als je er de juiste band op zet is het een erg comfortabel horloge op mijn 18,5cm pols. Ik heb een vrij platte pols, overigens, dat helpt. De Longines banden zijn zo stijf als een stel harken, maar met een Molequin of dun ongevuld epsom bandje er op zit hij erg fijn.

Evengoed is het vrij elegant wegens de smalle kast en de vlakken op de zijkant, dus zeker niet te groot.

Daar heb ik geen foto van. :slight_smile:

2 likes

Middag

10 likes

Natuurlijk :+1: nu nog op een andere nato maar denk dat staal er weer binnenkort op komt :wink:

Tja heel mooi maar dan moet het horloge potje verder aangevuld worden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

25 likes

17 likes

Leuk deze Edifice geeft zeker een zomers tintje in de grauwe winterdagen :+1:

1 like

Sea-dweller red is imo de mooiste Sea-dweller :+1:

1 like

Goedemiddag :wave:t2::wave:t2:

19 likes

31 likes

En dan toch feliciteer ik je met deze dikke Edifice en wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Maar snap je wel hoor, alleen een NA maken van horloges die onder de 10k zijn. Je weet het maar nooit met de boefjes :wink:

2 likes

Onbetaalbaar dus, al zou die 410 jewels hebben :smiley:

1 like

15 likes

Je vergeet mijn :joy: mee te citeren Ferry… nu krijgt het bij de lezer weer een hele andere lading/ context :sweat_smile:

Maar voor het geld is het gewoon een super leuk horloge met een mooie kast en afwerking :ok_hand:t3:

2 likes

Heb ik je NA gemist Eddie, dus iets verlaat maar alsnog gefeliciteerd met je G-Shock met de kleur van 2024 (groen). Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

26 likes