Hoi Peter had je NA gemist, maar bij deze gefeliciteerd met deze Biatec (waar ik nog nooit van gehoord had) en wens je veel draagplezier
.
Had ik al gezegd dat ik het een mooi horloge vind en met die band een mooie combi
Gefeliciteerd met dit robuste horloge, wens je veel draagplezier
Mooie Edox David , zou hem wel eens in de lume willen zien
Dankjewel!
Dat zou ik nu skeer noemen
Dankjewel Fred!
Dank je Fred. Zal vanavond eens kijken of ik een leuke lume shot kan maken.
Heel mooi deze, heb een tijdje geleden er 1 bewonderd samen met John in de P.C. gelukkig had ik mijn creditcard niet bij me anders bonje met Assie
Ik maakte mijn grapje natuurlijk zelf, maar ik voel me in de auto altijd meer miserabel dan op de trein. Altijd blij wanneer ik de auto thuis kan laten staan van wachtrij voor een rood licht naar de volgende wachtrij voor het volgende rood licht te rijden wordt ik echt knettergek.
Helaas nog niet, eerst nog even diep over nadenken, zal waarschijnlijk voor volgend jaar zijn.
Er staat er 1 in het blauw he, wellicht valt er over de prijs met verkoper te praten. Hoef je niet te wachten tot volgend jaar
Ik vind 'm niet hoor Ferry, staat er één te koop maar dat is toch een ander model?
Klopt, maar is toch ook een mooie voor om de pols. Idd een ander model, maar stuk goedkoper dan een nieuwe . Dacht ga even zoeken voor John
Goedemiddag allemaal.
Ik draag deze Casio eigenlijk nooit omdat het originele bandje mijn arm nogal onzacht epileert. Gisteren kwam ik echter deze leren nato tegen in de la en eigenlijk vind ik het zo gek nog niet.
Is vriendelijk van je maar het moet echt degene zijn die ik gaan passen ben, het ander model is not my cup of tea.