Wat dragen wij vandaag CVIII

Doe eens een rondje Schiedam, ben je snel klaar en niet aanstellen he, het vriest nog niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Straks nog een klus uit te voeren, dus de G-Shock aan de pols.

15 likes

Zo, nog steeds in mijn “ik ben aan het wennen aan two-tone / goud(-kleurige) fase”. En ik heb er steeds minder problemen mee. :smiley:

Een verlate Black-Friday aanwinst.

De Les Bemonts banden dragen fantastisch, valt mooi en soepel om de pols. En het horloge is gewoon dun met een mm of 8.

Slecht verkrijgbaar, top afgewerkt en Edox is een merk waar ik steeds weer bij terugkom vanwege de eigenzinnigheid.

én, last but not least, met dank aan @daffie natuurlijk! :grin:

En even samen met de tegenhanger.

26 likes

Geslaagde aanwinst voor een prachtprijs. Heerlijk goud / two-tone…ik hou ervan. Wijsheid komt met de jaren…zeg maar. :sunglasses: En zelfs de chrono is ook weer in orde…:grinning::+1:

En dank heh…krijg ik ook weer kriebels…:blush:

2 likes

6 likes

Fijne avond allemaal,

21 likes

Jacco, die Edix…die wint hettoch niet van die Ebel two tone die je een blauwe maandag had?
Toch?
Kan me niet voorstellen. Benieuwd ben ik

1 like

NA om de pols

21 likes

Ik blijf dat een lastige vinden. Edox wordt, net als Ebel, erg ondergewaardeerd, IMHO.

Als ik heel erg nauwkeurig de details na ga, dan was de brushing van de Ebel bijvoorbeeld nog wel een tikkie verfijnder, aan de andere kant deze dunne wat organische kast vind ik toch beter dan de Eebel.

Daarnaast had de Ebel natuurlijk die fantastiche “wave” band.

Toch moet ik zeggen dat de “rust” van de quartz seconde (minder back-lash, strakker op de indices en dat soort geneuzel) bij de Edox echt beter is. Ondanks dat de Ebel een uurwerk had wat o.a. bij Cartier of JLC vandaan kwam. Overigens was de Ebel geen chrono. dus het vergelijk is natuurlijk niet helemaal eerlijk. :sweat_smile:

3 likes

27 likes

Mooie analyse!
Thank you

1 like

Mooi hoor, tussen de vijfjes zitten schitterende pareltjes🤩

1 like

Oris Propilot :heart_eyes:

30 likes

Bij thuiskomst

33 likes

Avondwissel

23 likes

Voor de trein neem ik meestal een ouwe Mondaine, die quartz van vandaag loopt te nauwkeurig :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gefeliciteerd met deze hele mooie Baltic! Heel veel draag plezier ermee!

1 like

LEANDRI 3130, tijd niet gedragen

4 likes

31 likes

15 likes