Ooh ik dacht een ongemakkelijke houding om de foto te schieten
Hoi Robbin,
Ga nog eens kijken wat ik schreef bij mijn NA van de Bulova, daar beloofde ik plechtig dat ik deze maand geen horloges meer zou kopen, ook aan Assie beloofd dus.
Verder kan je nog in dit topic in post 1820 en 1827 zien wat ik naar @jan13 schreef, leek mij toch wel heel duidelijk. Verder schreef jij in post 1838 er geen haast mee te hebben.
Maar goed had eerder verwacht dat wat je schrijft in post 3758 dit in een PB zou hebben gedaan.
Maar goed, dan reageer ik ook maar hier, beloftes zijn er niet om te breken. Zowel van mij en van jou niet, dus ik zou zeggen lekker de Squale met de kerst om de pols en ik kom vanzelf volgend jaar wel weer wat leuks tegen. Verder, even goede vrienden Robbin en wens je een fijne kerst en goed uiteinde toe
Hmmm, dit is wel een fraaie nieuwkomer.
Het merk ken ik maar jouw model heb ik nevernooit in 't echt gezien.
Hoeveel mm is deze? En je pols?
Ik zoek nog zo iers keks maar die zijn allemaal 45mm+ … Polsmaatke 16 maakt dat geen porum
Minase noemt het model MASTER CRAFT M3. Is JDM only. MASTER CRAFT M3 - Heritage Model - MINASE <ミナセ>
Mijn M3 betreft de ‘Shiro’ (limited-by-time edition van Minase x Fratello) die 1 week in september te bestellen was.
Lekker snel binnen en natuurlijk gefeliciteerd, wens je veel draagplezier
. Ik zit er aan te denken om de enterknop van het toetsenbord af te slopen
Dankjewel.
Jij moet een gelukkig man zijn
Zeker. Was ik al, maar ook met deze Minase heel erg blij.