Een topper die Sub , misschien moet ik maar eens van het goud af gaan stappen
O ja, en natuurlijk kan deze foto ook in het topic themaweken horloges, geldt trouwens voor iedereen die een foto heeft wat met kerst en oud&nieuw te maken heeft. Tis wat stil in het topic, dus lekker posten mensen met de feestdagen
Mooi en strak deze Fortis
Mag Kareltje deze mooie Nomos ook zelf eens bepotelen en van dichtbij zien, oftewel even op de Nomos om hem eens goed te bekijken
Mooie Oris deze Artelier en loopt natuurlijk net zo strak als de andere Orissen?
O ja, je hebt het over windows 11, tegen mij werd gezegd dat 10 lekkerder werkt dan 11. Hoor graag je ervaringen en of die heel anders is dan win 10. Graag via een pb anders gevaar van off topic
Heerlijke wijzerplaat
Nieuwe aanwinst Cihan? Leuk horloge en heel wat anders wat je hier gemiddeld voorbij ziet komen . Feliciteer je natuurlijk met deze Earnshaw en wens je veel draagplezier
Wat is die mooi he de Marinemaster vooral met die ice blue wp
Altijd stralend
Sterker nog, tijdens de rondleiding in de kerncentrale krijg je als bonus een update voor de lume
Tuurlijk!
Dank!
Ik heb geen ervaring met andere Orissen, maar deze loopt in elk geval vrij nauwkeurig, zoβn 2 seconden per dag.
Over Win10/11 komt PB.