Wat dragen wij vandaag CVIII

29 likes

Haha, heb nog wel een bracelet en lederen band en heb de Squale HFLE ook nog.
Soms moet je kiezen tussen houden en voor het andere sparen of verkopen en niet te hoeven sparen :smile:.

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee!

1 like

25 likes

Word ik een beetje „Speedmaster-moe“? Ik laat het horloge iedere week netjes mee-rouleren maar ik voel steeds vaker de behoefte om ‘m over te slaan. Geen idee waarom. Ik vond het altijd een prachtig horloge en dat is het natuurlijk ook. Denk dat ik hem een maandje weg leg. Verkopen zou sowieso prematuur zijn en is ook zeker geen optie.

32 likes

10 likes

goedemiddag vrienden,

fijne dag iedereen :+1:

32 likes

Auto proper :innocent: #waterpret

Fijne dag HF

36 likes

16 likes

Zo eerst de vroege nachtvogels BayLif, Jan13, Bertus1, Eddie, Pasd, Mausje en Nelson een like gegeven. Zijn ze wel gewend van mij :wink:, nu verder naar beneden werken voor de likes :smiley:

Durf het haast niet te zeggen, maar dit staat echt veel mooier :+1:

2 likes

Ja heel bijzonder en mooi.

1 like

Goed uitzieken Gerben, wens je beterschap :four_leaf_clover:

1 like

Gefeliciteerd Bert met je Squale 1521 COSC, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Zekers en nu wil hij hem gaan verkopen, krijgt ie veel spijt van :grimacing:. Snel hem een pb sturen, heb je hem voor de kerst om de pols. Ik mag hem niet, heb horlogestraf van Assie :wink:

Dat is toch Jeu de boules op een groen laken :wink:, gelukkig kan die mooie Skydiver wel tegen een stootje :smiley:

1 like

:face_with_raised_eyebrow: Pas op heh…snooker is heilig voor The Daffie. :smile:

1 like

Niet doen Reinier, ik zeg het al zo vaak “spijt komt na de zonde” en vaak heb ik nog gelijk ook. Houden die Squale, geloof ome Ferry nu maar :wink:

14 likes

Gefeliciteerd met je BB, doet echt niet onder voor een Rollie. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like