Foto’s maken en naar de wijkagent ermee, misschien zijn er méér meldingen.
Hoe is het trouwens met je Breitling met waterschade, al opgelost?
Ik doe het niet vaak, maar vandaag de 2e dag dat ik de n/a Tsuyosa om de pols heb. Moet ik mij nu schamen, dacht het niet toch
Zelf de foto gemaakt, is te zien he. Assie is er nog niet
Fijne avond allemaal . Nu ga ik ff naar die clown in de VS kijken, zal het brons of geel zijn de schmink
Mooie Jan ! Proficiat maar zie ik een datum ?
Lijkt wel een ex van mij gave chronograaf!
Lang geleden verkocht in Duitsland - vanwege goudkleur en ook best fors gewicht.
Maar wel een van mijn nauwkeurigste uurwerken toen, ondanks de vele vlieguren die er vóór mij mee gemaakt waren Zuinig op zijn!!
Vrijwel onzichtbaar Harry,
Lijkt me inderdaad een strak plan, ik zal hier geen foto’s uploaden i.v.m privacy maar ik ben meteen het hele pand doorgelopen. 80 procent van de appartementen is gemarkeerd sommig met een X met een streep eronder sommige met alleen een X en ik als enigste met IX.
Daarnast met betrekking tot de verroeste Breitling, ben ik helaas nog niet aan toe gekomen. Ik was destijds net begonnen bij een nieuwe werkgever en even een dagje vrijnemen is vooralsnog een beetje passen en meten. Gezien het feit dat roest lekker door roestert moet ik er echt wel werk van maken maarja.
Zou ooit nieuw gekocht geweest zijn van een oom van de dame in kwestie. Zal wel om een ander exemplaar gaan. Ik zou het ook niet meteen kopen. Wel leuk dat hij origineel bleef. Ze hebben het horloge laten schatten door een juwelier, die kon er niet meer dan 300€ voor geven
Vette kitsch doublé bracelet er aan - en je krijgt meer aandacht dan ooit
Prachtig! Van harte!!