Leuke combi deze Seagull Cihan
, scheelt wel een paar knaken met de Zenith ![]()
Gefeliciteerd met je Tudor, wens je veel draagplezier
![]()
Bedankt Fred ![]()
De oude kerk in Delft.?
Vandaag weer mijn BFK om de pols welke gisteren terug kwam van Monster Rob. Hij heeft de batterij/pakkingen vervangen en er een double 5saffier in gezet. Erg blij mee!
![]()
Mooi die IWC John, zeker met dat kamelenbandje
. Wat heb je nu met de rest gedaan van die kameel, die liet je toch in zijn geheel overkomen?
O ja, horloge is vandaag binnengekomen per express. Kan er nog verder niets over zeggen. Moet wachten op Assie die dan foto’s gaat maken en dan kan ik een n/a aanmaken. Maar man wat is die mooi joh, pest is wel dat Assie nog niet thuis is en weer 12 dagen achtereen moet werken. Maar zodra je de n/a ziet snap je wel dat Patek of IWC geen partij zijn tov dit horloge ![]()
Poeh, lekker hoor!
Van harte, geniet ervan!
Gefeliciteerd met je Marathon, wens je veel draagplezier
![]()
Goed verhaal Chris
, je vergeet alleen de Egyptenaren en hun geschiedenis ![]()
Maar zeg jij nou het enige horloge wat je verkocht hebt, vraag ik mij toch af hoe ik ooit aan die Baltic gekomen ben ![]()
Hans gefeliciteerd met je Ruhla, dit is wat je noemt kwaliteit voor de prijs
Deze wel gaan dragen he Hans en af en toe posten, ik wens je iig veel draagplezier
. Mooi bandje trouwens ![]()
Het enige horloge waar ik verkocht heb waar ik spijt van heb. Van de Baltic heb ik geen spijt, Henk. Dat witte gij ook.
Mooi horloge en foto Vincent
![]()
Jaja doe maar stoer, weet nog goed dat de tranen in je ogen stonden en dat je eigenlijk spijt had. Maar ja, je bent een man van je woord “Piet” dus trok je de Baltic niet terug en dat witte gij ook ![]()