Wat dragen wij vandaag CX

th-3212939143

Leuk volk meestal de :clipperton_island: maar parkeren behoort niet tot hun top skills. Even 25 minuutjes binnen in de hypermarche van Boulogne. Speciaal het Swiftje extra ver gezet op de parking, zes vakken er rond vrij :face_with_symbols_over_mouth:

Extra whisky vanavond dus…

51 likes

Keuzes… :thinking:

34 likes

Toch… De SARB03x blijft een speciaal horloge voor me. Ik had misschien één van de twee moeten houden.

2 likes

Kijk ook eens naar een donkergrijze Fluco…geweldige band en betaalbaar. Mijn favoriete band sinds een tijdje alweer. Staat fantastisch op elk horloge en ik gok ook op jouw Skydiver.

13 likes

Dragen in plaats van tussen de boeken te leggen Vincent verdomme :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ook in het donker kan niet verbloemd worden dat het een schoonheid is.

Edit: werkelijk toeval, de tijden van maken fotos komen vrijwel overeen (gister en vandaag)

32 likes

28 likes

Opa bedtijd en opa wisselt net voor hij horizontal gaat. Makkelijk als je horloge display op je nachtkastje staat.
Morgen is vrijdag, Vostok-dag. Chinese week afgesloten.

13 likes

Gelukkig heb je een mooi horloge bij… en een goede fles whisky! Cheers!:tumbler_glass::wink:

Fijn verblijf nog John, geniet ervan!

2 likes

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

41 likes

Ja echt leuk volk in
image
Zat natuurlijk keurig een briefje tussen de ruitenwissers voor de verzekering :face_with_raised_eyebrow:.
Hoop dat de whisky goed gesmaakt heeft en de teleurstelling een beetje weggedronken. Het zit jou ook echt niet mee he :smirk:
Vanaf nu, moet alles je meezitten :+1:

3 likes

Proost en sterkte man, wel goed verzekerd?

@work, laatste nachtdienst voorlopig:

23 likes

Goedemorgen :grinning:

25 likes

Goedemorgen, fijne vrijdag gewenst :hugs:

36 likes

Goeiemorgen HF! :hugs::pray::owl:

28 likes

Goedemorgen allemaal.

18 likes

34 likes

Goedemorgen HF. Bijna weekend