Leuk volk meestal de maar parkeren behoort niet tot hun top skills. Even 25 minuutjes binnen in de hypermarche van Boulogne. Speciaal het Swiftje extra ver gezet op de parking, zes vakken er rond vrij
Extra whisky vanavond dus…
Leuk volk meestal de maar parkeren behoort niet tot hun top skills. Even 25 minuutjes binnen in de hypermarche van Boulogne. Speciaal het Swiftje extra ver gezet op de parking, zes vakken er rond vrij
Extra whisky vanavond dus…
Toch… De SARB03x blijft een speciaal horloge voor me. Ik had misschien één van de twee moeten houden.
Kijk ook eens naar een donkergrijze Fluco…geweldige band en betaalbaar. Mijn favoriete band sinds een tijdje alweer. Staat fantastisch op elk horloge en ik gok ook op jouw Skydiver.
Dragen in plaats van tussen de boeken te leggen Vincent verdomme
Ook in het donker kan niet verbloemd worden dat het een schoonheid is.
Edit: werkelijk toeval, de tijden van maken fotos komen vrijwel overeen (gister en vandaag)
Opa bedtijd en opa wisselt net voor hij horizontal gaat. Makkelijk als je horloge display op je nachtkastje staat.
Morgen is vrijdag, Vostok-dag. Chinese week afgesloten.
Gelukkig heb je een mooi horloge bij… en een goede fles whisky! Cheers!
Fijn verblijf nog John, geniet ervan!
Ja echt leuk volk in
Zat natuurlijk keurig een briefje tussen de ruitenwissers voor de verzekering .
Hoop dat de whisky goed gesmaakt heeft en de teleurstelling een beetje weggedronken. Het zit jou ook echt niet mee he
Vanaf nu, moet alles je meezitten
Proost en sterkte man, wel goed verzekerd?