Wat dragen wij vandaag CX

21 likes

18 likes

Na 6 maanden zwoegen eindelijk mijn diploma, basis munitie techniek binnen. Met een goeie cijfer lijst en een praktijk examen waar de instructeurs geen speld tussen konden krijgen. Afgelopen 6 maanden alleen maar Rolex om gehad eigenlijk. Misschien heeft het geluk gebracht, wie weet. Voor nu de rolexen maar ff in de kluis gedumpt om weer andere dingen te dragen en te waarderen. Maar nog wel even een laatste Rolex shot natuurlijk. Goed weekend :ok_hand:t2:

28 likes

NA binnen :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

19 likes

Nog eentje dan. 43.5 super mooie maat voor de Aquis

19 likes

Gefeliciteerd Jan

1 like

Toffe CW :+1:

1 like

20 likes

Zeer mooi! Van harte! :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd! :ok_hand: Is dat onderdeel van een militaire opleiding of is het in de burgersfeer?

1 like

25 likes

Mooi! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Zoals het lijkt voor de laatste keer, veel mooie dingen beleefd met dit horloge. Er zijn ook veel dingen veranderd sinds de aanschaf, 2 keer van werkgever gewisseld 1 keer van wederhelft. :sweat_smile:
Maarja zoals ze zeggen er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. 1 van de weinige BB Chrono’s die in de achterbuurten van panama geweest is gok ik. Kortom bedankt voor de geleverde diensten en ik zal je missen. :saluting_face:

21 likes

lekker sporten

7 likes

31 likes

Vandaag hou ik me aan het protocol:

15 likes

Mooie combi.:+1:

1 like

Gefeliciteerd.:ok_hand:

1 like

12 likes