Namoddagwissel
Jazeker ! Blij mee
Eerste keer dat ik deze tegenkom, vintage denk ik. Maar hoe oud?
Mooie gradient wijzerplaat
Tuurlijk is het je gelukt, is toch een roltrap , heeft je Boderry het overleeft?
Hij is mooi die Marina , maar natuurlijk gekocht om aan de zuip te kunnen gaan in de Squale kroeg
Hahahaha, wat dacht je van mij ook al was ik op werk
Ik wel, de eerste Omega met een zomerskleurtje. Zeker nu vandaag het zonnetje zich nog even heeft laten zien. Ben natuurlijk veel te laat met mijn reactie, keus is al bepaald natuurlijk
Had gisteren een rustdag, dus feliciteer ik je vandaag met je GS GMT.
Heel mooi deze GS, wens je natuurlijk veel draagplezier
Fraai die Sportsmatic
Heel apart, hoe laat is het nou precies ?
Gefeliciteerd met je Behrens, wil je weten hoe een uurwerk loopt, koop je een Behrens. Wens je veel draagplezier
Dankjewel, vind ik ook. En dat voor een ouwe Hollander Ik schat 'm van begin 70’er jaren
Nou, dat viel vies tegen. Twee bouwmarkten hadden hun voorraad niet op orde waardoor ik de juiste houtvuller pas rond twee uur in huis had. Ik heb nu alles geschuurd, geplamuurd en schoongemaakt. Vanavond eerste ronde schilderen.
Leuke spotsmatic Seiko, vooral de uurmarkeringen . Nu alleen nog de datum en dag goed zetten
Vet he die Yacht Master , komt vanavond een hele bijzondere in themaweken horloges, daar ga ik hem posten in al zijn schoonheid