Wat dragen wij vandaag CX

Had gisteren een rustdag, dus feliciteer ik je vandaag met je GS GMT.
Heel mooi deze GS, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Fraai die Sportsmatic :+1:

1 like

Heel apart, hoe laat is het nou precies ?

2 likes

Gefeliciteerd met je Behrens, wil je weten hoe een uurwerk loopt, koop je een Behrens. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Dankjewel, vind ik ook. En dat voor een ouwe Hollander :yum: Ik schat 'm van begin 70โ€™er jaren

1 like

Na een zonnig rondje door Rijswijk nog even in klokken :roll_eyes:

12 likes

Nou, dat viel vies tegen. Twee bouwmarkten hadden hun voorraad niet op orde waardoor ik de juiste houtvuller pas rond twee uur in huis had. Ik heb nu alles geschuurd, geplamuurd en schoongemaakt. Vanavond eerste ronde schilderen.

1 like

Leuke spotsmatic Seiko, vooral de uurmarkeringen :+1:. Nu alleen nog de datum en dag goed zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Vet he die Yacht Master :+1:, komt vanavond een hele bijzondere in themaweken horloges, daar ga ik hem posten in al zijn schoonheid :wink:

1 like

Avondwissel

13 likes

Leuk die Cristal van Orient, vooral de uurmarkeringen :+1:. Zou wel eens de lume van deze willen zien :smile:

1 like

Guilty! :joy:

1 like

Echt Nederlands, altijd zeuren over het weer. Het zonnetje heeft vandaag even geschenen he, zou je Cellini nog mooier zijn in de volle zon. Maar echt, ik vind deze echt een mooie :+1:

1 like

Ff een momentje rust met de Pellikaan HFLE.

16 likes

Wat een beauty :heart_eyes:

1 like

5 over 2, zie ik zelfs met mijn schele ogen :wink:. Tis wel een Behrens he :+1:

Op uw verzoek. :rofl:

19 likes

20 likes

28 likes