10 likes
Vanmorgen de groen Eco Drive om gehad maar nu klaar maken voor nieuwjaarsborrel van het werk… Toch even van horloge switchen ![]()
11 likes
Vandaag lekker weer eens de Farer om de pols, het mooiste model vind ik nog steeds ![]()
Zoals je ziet, heeft elk horloge een voor en achterkant
Fijn weekend iedereen ![]()
29 likes
Nee hoor, 34mm is een kindermaatje en 43mm is een echte mannen maat ![]()
1 like





















