Wat dragen wij vandaag CXI

Lijkt mij dat de dial iets te groot is voor de kast, of de maker was dronken :wink:

Gefeliciteerd David met je Geckota, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Valt deze onder de noemer van micro brands?

1 like

Dat kan je wel zeggen en dan moet je nog ruim 10 maanden, misschien dan toch maar kantoorwerk? O nee, dan krijg je een archiefkast op je kop. Blijf voorlopig maar thuis :wink:

1 like

25 likes

Mooi deze Meistersinger :+1:. Ben er zelf geen liefhebber van, kan het niet uitstaan dat ze bezuinigen op een wijzertje :wink:

2 likes

:joy::joy::joy:
Kun je hem mooi naar haar appen :sunglasses:

2 likes

Als deze niet in een cartoon komt dan weet ik het niet meer :wink:, leuk gedaan Jur :+1:. In de zondag cartoon ietsje kleiner weergeven :smile:

2 likes

Danke schön! :pray:t2: Een feestje om de pols, deze Neo Q.

Ze schijnen daar toch een specifieke filosofie te hanteren die niet eens gericht is op kostenbeperking. :money_with_wings: Omdat ik verder alleen maar Zweizeigers heb is het voor mij inderdaad elke keer eventjes schakelen. :watch:

1 like

Skagen quartz vandaag

14 likes

Thx Fer :+1: Ze noemen zichzelf microbrand. Al denk ik dat ze dat stadium inmiddels redelijk zijn gepasseerd met momenteel 15 werknemers.

3 likes

Net de speedy omgezet naar een rubber bandje

23 likes

Snoepje?

25 likes

Dat is dus het grappige, neem nou bijvoorbeeld @Brunmontagne dat is nu toch echt een microbrand. Maar hoe zal dat over 15 jaar zijn, misschien is het dan geen microbrand meer en bij veel AD’s te koop.
Maar ja, als Geckota zichzelf een microbrand noemt, wie zijn wij dan om daar tegenin te gaan. :wink:. In die discussie op watchUseek maakte ze zelfs een verschil tussen de industrie en de consument. Gewoon leuk om die discussie te lezen toch :smile:

3 likes

Vandaag mijn meest accurate horloge weer eens. Een geschenkje van mijn zus en ik vind het oprecht een leuk ‘horloge’. Op sommige dagen doet het me echt goed :grin:

16 likes

Avondwissel

22 likes

Mooi hoor,vaak bij gekeken maar toen waren het altijd quartz chrono’s,mooi dat ze nu ook mechanisch zijn.
Hoe zit het met import?

1 like

Ja erg leuk moet ik zeggen. Handwinder in mijn geval.

@GMTplus1 ? :wink: Ik heb met Rik geruild tegen mijn Venezianico Titanio.

2 likes

die is voornamelijk voor Geckota, enige wat iets extra is is dat er in NL een hoger BTW percentage is dan in de UK en dat verschil brengen zij in rekening, maar dat was nog geen tientje en wordt berekend bij het uit checken, net als de verzendkosten. Geckota betaalt en draagt alle extra kosten af: DPD oftewel Duties Paid Delivery. Dus geen verrassingen achteraf.

3 likes

Dat doen ze goed. :ok_hand:

1 like

ja dat doen meer Britse leveranciers, CW ook bijvoorbeeld

4 likes