Wat dragen wij vandaag CXI

Zo op de foto zou ik zeggen net iets te groot, maar daarbij moet ik opmerken dat dit echt erg persoonlijk is. Luister naar je eigen gevoel. Jij gaat het horloge dragen. Verder wel een prachtige Omega!!

3 likes

Mooie King Seiko!

1 like

Ben het wel eens met @EES16. Iets te groot. De lugs lijken over de rand van je pols te steken. Van de andere kant, foto’s laten een horloge op de pols vaak nog groter lijken dan het in werkelijkheid is. Maar…, als jij het fijn en comfortabel vindt dragen en het goed vindt staan, dan is dat het belangrijkste criterium. Succes met je aankoop-beslissing!

4 likes

20 likes

Op deze foto vindt ik het horloge te groot.

Hij is genomineerd om in het blauwe gedeelte te komen. :sob:
Het valt niet mee om afscheid van te nemen :disappointed_relieved:
AVI-8 P-51 Mustang Bottisham AV-4069-02 Automatic

13 likes

Prachtig model, maar ze hadden hem in 40mm moeten maken. Deze is echt wel te groot.

3 likes

Dankjewel! Afgelopen Januari gekocht bij de Seiko outlet.

Dank voor het delen van jullie mening @Nickjackelson en @EES16. Eigenlijk is 43mm voor mij net iets te groot, maar voor dit horloge zou ik wellicht een uitzondering kunnen maken. Toen ik de foto nam lag het horloge lis om mijn pols en dat zorgt denk ik voor een vertekend beeld. Toen ik het strak om had was het ook aan de grote kant, maar vond het niet zo storend. Misschien komt Omega ooit wel met een 39mm versie, dat zou helemaal top zijn.

3 likes

Dank je wel. 40 zou inderdaad spot on zijn, iig voor mijn polsen :grin:

1 like

Zeker gaaf en niet te groot (vind ik).
Zelf zou ik voor een gebruikte gaan, deze kun je tegen goede prijzen vinden.
mocht het je niet bevallen of je wilt hem weg doen kost het je (bijna) niks.

Succes met de keuze,

1 like

32 likes

Deze zit vastgelijmd. Ik denk dat de metafoor is: “wind jezelf niet zo op” :wink:

2 likes

Ah dank je wel voor de tip. Op C24 staan er inderdaad best een aantal te koop voor soms wel 2k minder. Ook wel nette zo op het eerste gezicht. Dat ga ik zeker overwegen.

38 likes

17 likes

35 likes

33 likes

25 likes

Net binnen gekomen.

19 likes