Wat dragen wij vandaag CXI

Dat is een prachtige :+1:

1 like

Ik zou iedereen willen afraden om deze functie te gebruiken. Je kunt immers niets doen met de foto die je gemaakt hebt. Op z’n minst zou je hem toch een beetje knap willen bijsnijden (of croppen zoals de fotografen zeggen).
Het formaat die je telefoon als resultaat heeft, is voor horlogefoto’s per definitie niet mooi (veel te veel loze ruimtes die de aandacht van je mooie pols-sierraad afleiden).

2 likes

Vandaag mocht deze alpha sierra na 5 jaar weer eens om de pols, tot nu toe loopt ie nog netjes. Zo even op de time grapher doen en kijken :wink:

fijne avond iedereen :+1:

11 likes

18 likes

Ik meer van blauw, maar heb vandaag toch een groene om :wink:

Stoere duiker , laat de regen en sneeuw vlokken komen. :rofl: :umbrella: :snowflake:

13 likes

Was het speelkwartier Hans vandaag :smile:, dat lego is toch wel anders tegenwoordig. Heb nog een kast vol met het oude lego, bouw soms een huisje met raampjes en een deurtje om mij in te verstoppen :wink:
Die Speedmaster springt er wel uit, zo voor dat lego :+1:

1 like

33 likes

Even zin in wat ongecompliceerd titanium …

14 likes

Het heerst die griep, beterschap man. En af en toe een kiekje op je mooie Speedmaster :four_leaf_clover: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Avondwissel

19 likes

Is dat met of zonder een rondje hondje :wink:, kan best wel met die mooie KS om de pols :+1:

Ja hij is lekker hoor deze OG G-schock! En lekker plat op de pols voor een metal core.

12 likes

Fijne avond :hugs:

26 likes

Daarom laat ik het meestal aan een ander over :wink:

2 likes

Zo mooi die diep zwarte wp, een toppertje :+1:

1 like

Zekers stoer Jesus, maar laat die regen en sneeuw nog maar een maandje wachten :wink:

1 like

M’n gekke Fortis tijdens een normale wandeling

16 likes

Moet je daar ook voor betalen of krijg je die bij zegeltjes :wink:, wel lachen die Fortis :smile:

1 like