Wat dragen wij vandaag CXI

23 likes

Avondwissel

25 likes

Was het maar waar……
Maar omdat een dagje IKEA nou niet echt één van mijn favoriete tijdverdrijven is, dacht ik dat ik qua kleuren maar wat Zweeds moest bedenken……
Had ik in ieder geval iets om naar te kijken, terwijl vrouw en dochter discussieerden over salontafels……

2 likes

Hij nam gewoon geen risico, wilde geen krasjes op de Oyster of jubilee :wink:.
Ik heb het even aan de expert Assie gevraagd, was het helemaal met mij eens voor de verandering. Ondanks dat zij geen smaak heeft, zit altijd mijn Rollies af te branden :smile:
Morgen gaat mijn YM om de pols, gaan uiteten voor ons 25 jaar huwelijk, was al op 22 dec. maar konden niet eerder allemaal komen. Jongste zit nu in vliegtuig hierheen en morgen lekker uiteten met de hele bubs :partying_face:

4 likes

Groot gelijk, bij sommige mensen thuis als je dan IKEA roept, stort de hele boel in :grin:

1 like

Dat is toch ook het allermooiste :ok_hand: geniet ervan .

1 like

Zeker weten, maar hebben bijna allemaal geen 8 tot 5 baan. Brandweer, journalist, persenal trainer, enz. Dus afstemmen was nogal lastig :smile:

2 likes

Inmiddels vintage maar voor mij nog steeds mooi…:blush:

Fijn weekend nog.:four_leaf_clover::clinking_glasses:

37 likes

Echt wel mooi Henri :+1:, ruilen, heb nog een hele mooie Timex liggen. Durf ik wel afstand van te doen t.o.v deze DD Rolex :rofl:

1 like

Dank voor het compliment Ferry! Heel veel plezier gewenst morgen met je familie. :four_leaf_clover:

Mijn vrouw en ik vierden gisteren ons 29 jarig samenzijn. Het is om gevlogen. :slightly_smiling_face:

Cheers op jullie gezondheid. :clinking_glasses:

3 likes

Het wordt weer tijd dat ie aan de pols komt Arjen. Door de concurrentie komt die zelden uit de box. :rofl:

2 likes

Gewoon vaker wisselen per dag :wink:

2 likes

Vanmiddag maar een 1/2 rondje fietsen, lekke band en lopend met de chronograaf om is in zo’n situatie beetje zuur.

Maar uiteindelijk home sweet home :slightly_smiling_face:

8 likes

Missie geslaagd dan :laughing:.

1 like

Avondwissel

31 likes

Dank! Amerikaans merk inderdaad; waar zowel voor- als tegenstanders een uitgesproken mening over hebben. Heb deze nu 24h en tot nu toe erg tevreden mee :+1:

1 like

13 likes

Gefeliciteerd H - en proost natuurlijk :milk_glass:

1 like

Gave Tissot :ok_hand:

2 likes

25 likes