Wat dragen wij vandaag CXI

Avondwissel

26 likes

19 likes

26 likes

Mn werkhorloge nog om

11 likes

27 likes

27 likes

29 likes

Ben benieuwd!

1 like

Alvast een snelle blik op de vanmiddag binnen gekomen en meteen op maat gemaakte NA: een The Citizen AQ4100-57L:

Uitgebreider NA topic volgt.

30 likes

Vandaag maar weer eens 1 van de Breitlingen om de pols, de Avenger. Lekker een stoer horloge met veel staal. Mag ook wel, ben de man van staal he :wink:

Fijne avond iedereen :+1:, enne mag best nog wat gepost worden in topic themaweken :wink:

25 likes

Avondwissel

25 likes

Ben echt benieuwd naar de lume van deze Serica :smile:

1 like

Gefeliciteerd Johan met je Alpha Sierra, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Volgens mij heb ik er in themaweken destijds nog wat over de historie gezegd, ziet dit merk zelden voorbij komen :smile:

Beterschap Don :four_leaf_clover:, die pulsar is dat de opgeknapte Pulsar van onze @Eddie. Die zei overleden, natuurlijk gewoon aan jou gegeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zeker, zou je eens een filter overheen moeten doen, totaal andere look ineens :+1:. O ja en alleen als je een Hagenees bent mag je lekkâh zeggen he. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dankjewel Fer, en die mooie Pulsar heb ik toch al gauw twintig jaar ofzo. Was duidelijk een gevalletje ‘smak op straat’ maar nog net niet zo hard dat 't datumvenster bij de 12 opdook :wink:

1 like

Zou wel willen, maar durf het niet. Maar heb zelf de 12uurs Airman op staal :smile:

21 likes

Zou zeggen, ExplorerII en dan niet je trui over het horloge. Anders moet je naar het truien forum :wink:

23 likes