Wat dragen wij vandaag CXI

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

29 likes

Thanks mannen.

Tja deze is wat dikker , zeker naast de oude Sub en zwaarder ook maar eenmaal om de pols merk je daar eigenlijk niets van. Ook kijk je 90% van de tijd als je naar je horloge kijkt van bovenaf op de wijzerplaat dus zie je die dikte niet :wink:
Draagt gewoon heel comfortabel maar je merkt wel echt dat je een horloge om je pols hebt.
Voordeel van de Pro is natuurlijk die fantastische T-fit, deze staat nu op de kleinste stand dus als het straks nog wat warmer gaat worden kan deze nog 5 klikjes groter.

21 likes

Fijne- en veilige nacht gewenst. :four_leaf_clover::clinking_glasses:

27 likes

12 likes

Mooi horloge man!:ok_hand: Goede combinatie ook met je Rolex. Geniet ervan kerel!:slightly_smiling_face:

1 like

Dank je :blush:

1 like

Mooi. Heel veel plezier met de gave Tudor.

1 like

Prachtige Omega. Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Wordt vast genieten.

2 likes

:blush: :+1:

1 like

Goedemorgen HF :wave:

47 likes

Wow Dan :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Goedemorgen :smiley:

22 likes

Mogguh Jan.

1 like

Goedemorgen Dan, ik zie je NA nu voor het eerst. Gefeliciteerd ermee! Hele mooie Tudor weer. :ok_hand:

1 like

Bedankt, ja toch weer een Tudor.
Gisteravond gekocht via een zoekopdracht hier op HF ik ben nu het derde forum lid van deze Pro.
Heb voor mijn gevoel nu wel het ideale duo.

1 like

Weet je het zeker? :wink: Hij is in ieder geval erg mooi. Ik kende deze Tudor niet. Speciale band ook.

1 like

De Pro maakt Tudor volgens mij alweer sinds 2022 deze is ook van dat bouwjaar. De bracelet is perfect en heeft T-fit. Tudors antwoord op Glide- lock van Rolex.

denk dat de oude R. en de moderne T wel mijn end game is.

2 likes

Goeiemorgen HF! :hugs::pray::owl:

17 likes

Die is idd een mooie Tudor! :heart_eyes::pray:

1 like