Wat dragen wij vandaag CXI

Zeer goed! Is er eentje van US. Ik vond de originele band niet super mooi maar het draagcomfort, of liever gezegd het ontbreken daarvan, maakte dat ik dit horloge amper droeg terwijl ik het wel echt mooi vind. Dat heeft dit bandje helemaal opgelost. Goede pasvorm en sluiting naast verhoogd comfort. Tevens krijg ik er veel complimenten over van niet kenners. Ervaar ik eigenlijk niet als een Rolex/ Omega draag; die worden vaak alleen opgemerkt door andere liefhebbers

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Ebel, wens je er natuurlijk veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Wow! Heel mooi gefeliciteerd :+1:

1 like

Dank je :+1:

2 likes

2 likes

Gelukkig wel, anders wordt het heel saai hier op het HF, maar wel een leuke Certina :+1:. Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, mooi hoe je de diepte in kijkt :smile:

2 likes

2 likes

Gefeliciteerd.mooi horloge :ok_hand:

2 likes

2 likes

Dank Frans :+1:

1 like

Hier was het toch echt lekker weer zondag :wink:, je loopt achter Jesus :smile:

1 like

Dank je Dave :+1:

1 like

Dank Jeroen :+1:

1 like

Dank Richard :+1:

2 likes

Mooi die gifgroene wp op die Oris :+1:, weet je trouwens waar de naam gifgroen vandaan komt, dat is van afgeleidt van arsenicum :wink:

2 likes

Bedankt!

2 likes

Yes, mooi thema @fredpanarai1 :blush:

2 likes

Gefeliciteerd met je Bucherer, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Nu ben ik zelf ook wel een liefhebber van mesh banden maar op deze zou ik eerder een mooi leer bandje doen, kwestie van smaak natuurlijk :wink:

@PaulRush gefeliciteerd met deze mooie DJ met een mooie kleur wp, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

3 likes

Pak je toch een rondje Schiedam, ben je sneller thuis :wink:

2 likes

Fijne avond HF! :wave:t2:

22 likes